flypapir Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Vi skal pusse opp soverommet vårt! Hvilken farge bør vi velge?? Er det ikke slik at enkelte beroligende farger anbefales fremfor andre....? Har null peiling på interiør osv, men vi flytter inn i vårt eget hus nå i helgen så nå MÅ jeg nesten ta noen valg... Takk for svar!
3b@rnsmor-30* Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 vet at grønn og blå er beroligende farger. og de er jo veldig fine på soverom synes jeg da. gul og rød er veldig oppkvikkende farger visstnok..
Mogop fikk augustgutt Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Du bør velge elfenben eller annen nøytral (men ikke helt hvit) farge. Stash kan du kjøpe i spennende farger og bytte ut når du er lei (ex sengetøy og gardiner)
rødt&blått Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Forrige soverom malte vi i en farge som heter Never. Den er lys brun og føles varm og lun.. Vi skal male et annet soverom nå i en lavendel-farge.. Husker ikke hva den heter, men den er også lun men samtidig frisk!? Hehe, er ikke akkurat verdensmester på å forklare farger! Men sjekk et fargekart og kjøp prøvebokser og mal på en plate i rommet før du bestemmer deg!
flypapir Skrevet 21. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2007 Aha, det var en god idé med prøvebokser! Takktakk!
Süsse Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 Hvis du söker etter feng shui (e.l) har de forslag om hvilken farger som er best for soverom, f.eks fersken o.l saa vidt jeg husker. Ikke blaatt, som mange tror er soveromsfarge.
Mona + kid Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 Blått kan kanskje virke litt kald på vinterstid, muligens grønn også. Jeg hadde gått for en lys farge, men ikke hvit, en lys farge med litt varme i...
flypapir Skrevet 21. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. september 2007 Hehe, vi skal ha rosa på rommet til tulla... Bortsett fra det liker vi vel de fleste farger, men er vel ikke alle som egner seg på soverom såvidt jeg har forstått. Vet kun at vi vil ha en lys og avslappende farge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå