Mulle :) Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Haha så etterpå at jeg hadde skrevet feil.. Haha går fort når man skal svare på innlegg og se på IDOL samtidig
It's all about me Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Tenkte det hadde gått litt fort ja, det var derfor jeg bemerket det på den måten. Ellers må man jo være så forsiktig med hva en skriver her... ) Hilsen hun som aaaaaaaaldri har skrivefeil fordi hun klasker for fort på tastaturet og ikke leser over før hun lagrer, ha ha ha :oD
Mulle :) Skrevet 21. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2007 Haha leser aldri over jeg heller.. Og jeg er ikke den som reagerer på det sterkeste om noen retter på meg men vet det er andre som gjør det :s Bor ikke du i Åsane?
It's all about me Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Nope. Kjør til byen, forbi og sikkert like langt i samme retning så kommer du til meg ) Forbi alle militærgutta litt til.
Mulle :) Skrevet 21. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2007 Åhh bor uti der ja var sikker på at du bodde her =)
It's all about me Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 Det var en tid jeg "bodde" der siden jeg var så mye på IKEA, he he. Men det er det nærmeste )
Mulle :) Skrevet 21. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. september 2007 HAHA ja sambo er ikke enig at det er praktisk å bo så nærmt IKEA
It's all about me Skrevet 21. september 2007 #8 Skrevet 21. september 2007 Hadde gått trilleturer der hver dag jeg hadde jeg bodd nære nok )IKEA er gøy. Har et par ting derifra ja.
Mulle :) Skrevet 21. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. september 2007 Hehe ja nesten alt i leiligheten er derfra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå