Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Da jeg gikk på videre gående kritiserte en lærer meg fordi jeg ikke klippa håret mitt. Jeg blir forbanna når jeg tenker på det i dag. Jeg har alltid vært misfornøyd med at jeg har hatt så tynt hår, men læreren min mente at det var min egen skyld fordi jeg ikke klippet håret, sa hun. For noe tull! Jeg har da alltid klippet håret mitt innimellom, så det er ikke derfor jeg har tynt hår.
Gjest Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Nei, tynt hår er jo bare sånn som kommer med alderen. Synd du føler så stor bitterhet overfor læreren din sååå mange år etter videregående! Sånn kan det gå når man er bitter gammel jomfru (med tynt hår)
Gjest Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Mange som tror at de som klipper håret sitt kort når de er barn, så får de tykt hår når de blir større. Men jeg ser ikke helt hvordan en lærer på virderegående skole kan kommentere dette til en elev...? Virker meget rart...
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Hvor lenge siden er det du gikk på videregående? Du vet at psykiske lidelser også kan gå på hårkvaliteten løs...?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 He,he akkurat d tenkte jeg også:-)
Lurvehette Skrevet 22. september 2007 #7 Skrevet 22. september 2007 Øh.... og hva f..n har læreren med å kritisere håret til sine elever??? lite å gjør på den skolen din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå