Gå til innhold

Jeg blei så forbanna!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg gikk på videre gående kritiserte en lærer meg fordi jeg ikke klippa håret mitt. Jeg blir forbanna når jeg tenker på det i dag. Jeg har alltid vært misfornøyd med at jeg har hatt så tynt hår, men læreren min mente at det var min egen skyld fordi jeg ikke klippet håret, sa hun. For noe tull! Jeg har da alltid klippet håret mitt innimellom, så det er ikke derfor jeg har tynt hår.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, tynt hår er jo bare sånn som kommer med alderen. Synd du føler så stor bitterhet overfor læreren din sååå mange år etter videregående!

 

Sånn kan det gå når man er bitter gammel jomfru (med tynt hår)

Skrevet

Mange som tror at de som klipper håret sitt kort når de er barn, så får de tykt hår når de blir større.

Men jeg ser ikke helt hvordan en lærer på virderegående skole kan kommentere dette til en elev...? Virker meget rart...

Skrevet

Hvor lenge siden er det du gikk på videregående? Du vet at psykiske lidelser også kan gå på hårkvaliteten løs...?

Skrevet

He,he akkurat d tenkte jeg også:-)

Skrevet

Øh.... og hva f..n har læreren med å kritisere håret til sine elever??? lite å gjør på den skolen din?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...