Summer-girl&Luna-boys Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Selv går jeg rundt med billigsko, slitte og utgåtte. Men jeg kjøpte dyre vintersko til ungene i dag. Tenker det er bedre at de har noe godt og varmt på beina som er ute i barnehage hver dag. Har selvfølgelig dårlig samvittighet fordi jeg sender de i bhg hver dag, så kompenserer litt med å kjøpe fine sko i stedet. Er dette nok til å lette samvittigheten min eller bør jeg investere i enda mer??
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Du bør gjøre som meg og investere i Bergans jakke til 1200 til 3 åringen..... -men jeg vet at jeg får solgt den igjen for halvparten, som med alt annet dyrt, men galskap er det...)
Summer-girl&Luna-boys Skrevet 21. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2007 sikkert en fin jakke,men for meg blir det for dyrt. Får heller hente i bhg litt tidligere hele neste uke, hehe.
prekæs Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Det gjør jeg også i morgen. 15 åringen er bestukket med Converse vinterstøveletter, hvis hun ikke maser mer om skinnlivjakke...
SuperJessie <3 Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 da tror jeg også at jeg ville gjort et forsøk på bestikke med converse vintersko.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 Kunne vel hente 15-åringen tidligere i barnehagen, stakkars hvor gammel var hun når hun begynte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå