Mulle :) Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 2400 for brudepynting. alt av sminke, hår og hjelp med kjolen, champagne, mat. 550 for pynting av forlovers hår. er dette dyrt?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Nei, ikke i det hele tatt syns jeg. Det er tross alt en meget viktig del av hele bryllupet at man er fin på håret, og at sminken er riktig! Har hørt flere steder hvor det er mye dyrere!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Vi må betale 700kr pr time både for brud og forlover,og da kommer sminke utenom.Synes det er helt på trynet dyrt,så da ble det du skal betale plutselig billig.
grå :) Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 hmmm er vel ikke så ille, men betalte langt mindre selv. fikk gratis frisørhjelp, hadde ei venninne som er makeupartist til å sminke og elelrs hjelp av forlover. lånte stua til brodern. forlover ordna håret selv og maten kjøpte vi på vanlig matvare kom på 650 kroner.
pandabjørn Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 hos frisøren min står det 1800,- for pyting av hår, men nå har jeg kort hår så det blir nok ikke så dyrt alikevel.. + hudpleia mi skal sminke meg for 400,- hun hadde så lyst å gjøre det sa hun, selv om hun ikke jobber på lørdager så var det veldig snilt av henne å tilby seg å sminke meg..
Mulle :) Skrevet 21. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. september 2007 Da slår jeg nok til på den ja
lettereliv Skrevet 22. september 2007 #7 Skrevet 22. september 2007 Nøyaktig det samme som jeg skal betale...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå