Gå til innhold

heihei! må bare dele noen tanker:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hatt lyst på barn en god stund nå men jeg har vært litt redd for at jeg "bare" har hatt lyst til å bli gravid:)

de fleste tankene mine har dreid seg rundt graviditeten. altså oppleve å få positiv test, kjenne spark, ha symtomer og svangerskapskontroller og lignende. har jo selfølgelig tenkt på barnet også men ikke så veldig mye:)hehe

har lissom glemt å se fremover på en måte.

men nå er det ikke så lenge igjen til vi prøver så nå har jeg kunnet tenke litt lenger:)

og nå har det lissom blitt helt motsatt!!

jeg tenker på graviditeten og sånn ennå men nå har jeg virkelig begynt å glede meg til det første smilet, gullkorn, stellet, steder vi skal dra, og bare det å ligge å kooose oss i sofaen og leke!!:)og jeg gleder meg til første dagen gullklompen min begynner i barnehage. når h*n sier mamma og pappa for første gang.og jeg gleder meg til å se samspillet mellom pappa og h*n!gleder meg til å bli en liten familie som sitter å spiser sammen og en liten sprellete ungen som klatrer opp i senga til mamma og pappa tidlig på morningen for å leke og kose:)

uff...nå er jeg VIRKELIG klar for baby! må ha baby nå med en gang!

ønsker alle lykke til her inne og at det blir en spire på dere alle om ikke så lenge!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er masse å glede seg til!!

Husk å ta vare på øyeblikket og nyt det!

Lykke til!!

Skrevet

ja ikkke sant!:) jeg skal gjøre alt jeg kan for å nyte øyeblikkene og kose meg:)

jeg er jo ikke så blåøyd at jeg tror det vil bli fryd og gammen hele tiden, for det blir nok tunge tider også, men jeg tror det blir mest positive opplevelser :)

Skrevet

Når skal du prøve, høna?

Jeg kjenner at jeg gleder meg til det meste bortsett fra puberteten til min e eventuelle barn. Hehe. Det eneste jeg ikke prøver å tenke på er selve fødselen. I dag gleder jeg meg så utrolig til å få barn.

Skrevet

heihei!er muligheter for at jeg begynner på folat i oktober og prøver i januar:)

men med sambo er det ikke helt lett å vite helt sikkert.

det skulle ikke forundre meg at han finner ut at vi prøver i november men det kan godt hende han vill vente til mars også:)

så det er veldig vanskelig å si men at vi prøver i løpet av våren er helt sikkert:)hehe

han er veldig positiv til det hele.vi snakka for eksempel om igår at det hadde vært godt med en ny bil og han mente at vi måtte ha stasjonsvogn for jeg måtte ha plass til barnevogna:)hehe

det er masse sånne småting han sier som gjør meg veldig glad!:)

du da theamora?når begynner dere?

Skrevet

Det er garantert mest postitive stunder! :)

Koser oss masse med gutta våre!! Bare det å få besøk av en liten tass som kommer tuslende på natta og kryper under dyna til oss. Kjempe koslig!

Vi starter prøving i april forresten, har lyst på nummer 3. :)

Skrevet

Åh. Så koselig da. Vi starter i april. Jeg gleder meg veldig. :)

Skrevet

Hei hei:) Joiner dere her jeg:) Er så kjekt å gå rundt å tenke på bli mamma:) Vi skal starte i desember og gleder oss masse:) Må vente til da ettersom vi skal på bryllupsreise til Afrika først. tok en vaksine som gjør en må vente 3mnd...litt kjipt å måtte vente så lenge siden vi ville starte i november.. men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves:) Blir kjekt å følge hverandre her:)

Lykke til alle sammen:)

Skrevet

ja det blir morro å følge hverandre opp her !:) ønsker dere alle lykke til og at det ordner seg for dere kjempe fort:)hehe

det er som "venter på 3_de spira" sier ,det må være kjempe kos når barna klatrer opp i sengen midt på natten for å kose:)

åhh! jeg gleder meg!vil nååå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...