Gå til innhold

Nå skjønner jeg ikkeno.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siste to-tre dagene har jeg vært skikkelig plaget med nedpress og noe jeg tror er rier.. disse kommer regelmessig og gjør vondt, men holder aldri på mer enn max to timer.. Hoftene mine gjør heller ikke vondt lengre.. (bekkenløsning) Disse rielignende greiene gjør mest vondt bak i ryggen, er vel ikke der dem skal komme vel? pluss at det kommer stikkende smerter i symfysen.. (kjennes ut som noen står og stikker inn et par kniver) Har også kynnere som ikke gjør vondt.. De bare stråler ned i bena, og jeg klarer ikke gå når dem kommer..

Er vel bare modning dette vel? Vil liksom ikke ringe føden ennå, er jo fortsatt 5 uker til termin.. Og så skal jeg til jordmor på mandagen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er rier du har. Kynnere kan også kjennes slik ut. Jeg fikk rier i ryggen, men slik du beskriver ubehaget ditt nå;har jeg det nå og jeg er i uke 41 og, men regner ikke dette verken som modning,rier eller starten på fødsel.....

Men du bør kanskje ta det litt rolig og så får du et mer korekt svar hos jordmora di på mandagen.... :)

Skrevet

Dette er nok hodet til barnet ditt som har festet seg:-)

Skrevet

Regner med at hodet har festet seg ja, i og med at hoftene er bedre..

Er ikke bare bare å ta det rolig når man står midt oppi flytting, men prøver så godt jeg kan å ikke gjøre for mye hver dag..

Skrevet

Hodet som er festet hos deg vil jeg tro jah.. ;-)

Siden sammentrekningene dine dabber av er det nok enten kynnere eller modnings(mase)rier du har . Dette kan du ha flere uker før fødselen starter. Slitsomt,, Men man vet i allefall at kroppen forbreder seg. :-)

Skrevet

Noen kjenner rier i ryggen ja!

Men det er ikke sikkert det er det du har. Kan være bare at hode fester seg. Stikkinger symfysen er tegn på modning og at hodet ligger nede i bekkenet.

Kusinen min hadde kjempevondt og trodde hun skulle føde, ringte til sykehuset og skulle komme til sjekk. Men da var det bare hodet som hadde festet seg og antagelig hadde klemt på noen nerver...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...