Gjest Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Syns Cherox er så innmari tunge. Jenta mi kløner sånn når hun buruker dem, og de sitter ikke skikkelig på siden de er så åpene ved leggpartiet. Finnes det andre type som som virker på samme måte som Cherox, men som er lettere og sitter bedre på?
Mogop fikk augustgutt Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Jeg har kjøpt neopren støvler til vesla -det er samme stoff som i våtdrakter (det vil si at de er varme). De heter Dock boots eller noe og kostet under 400,-
Kari Trestakk Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 Viking Thermo er absolutt det beste alternativet. Det er mange som tror at det er det samme som cherox, men de er myyye bedre. Lette og myke, blir ikke så klamme, og skal tåle ned mot 20 minus. Anbefales!
Gjest Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 Holder en knapp på Viking Thermo jeg og
Gjest Skrevet 21. september 2007 #8 Skrevet 21. september 2007 Takk jenter. Da blir det Viking Thermo! Er så lei Cherox. Tunge og klumpete. Ungen klarer jo ikke gå skikkelig i disse!
ape Skrevet 21. september 2007 #9 Skrevet 21. september 2007 I år har de gått vekk fra at de tåler ned mot - 20. Det var visst bare gummien som tåler den temperaturen.Føttene kan bli kalde . snuppa brukte de så og si i hele fjor, selv på ganske kalde dager...hun var ikke kald.
nick39 Skrevet 21. september 2007 #10 Skrevet 21. september 2007 Hvor får man kjøpt disse???? vanlige sko butikker???
ape Skrevet 21. september 2007 #11 Skrevet 21. september 2007 jeg har sett de på de fleste skobutikker...
Mogop fikk augustgutt Skrevet 21. september 2007 #14 Skrevet 21. september 2007 Jeg må bare si at neoprenstøvlene er helt supre de også altså.... det er selfølgelig vanlig såle på dem, men skaftet er kun av neoprenstoff. de er garantert til minus 15 eller 20 de også, og er skikkelig lette!
Gjest Skrevet 21. september 2007 #15 Skrevet 21. september 2007 Kamik Snowcone :-D De er mye lettere, men i motsetning til alle andre Cherroxer (inkl Viking thermo) holder de varmen i kaldt vær, helt ned i 40 minus..! Anbefales om det blir kaldt der du bor :-)
tvilling73, 05/07 Skrevet 21. september 2007 #17 Skrevet 21. september 2007 Jeg kommer nettopp fra Skoringen. Viste seg jo at snuppa burde ha str 22 i vanlige sko, hun har 20 så følte meg som en dårlig mor :-), hun på butikken sa vi kunne bruke dem litt til men måtte da følge nøye med. Jeg skulle som deg ha vintersko. Hun anbefalte Ecco sine Gortex sko framfor Viking Thermo. De var helt klart ett bedre valg mente hun. De kunne også brukes til vanlige spasersko fordi de var så lette. Og Viking TH støvlene datt jo mot golvet da jeg skulle vege de mot hverandre. Var tydelig hvilke min datter likte seg best i også. Det dumme var at de var mørkeblå, så for meg noen rosa søte...og at de var dyre, 599,- Kjøpte de jeg, pga at de var så lette.
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 21. september 2007 #18 Skrevet 21. september 2007 de pleier jo å ha de i jentefarge også, hadde de ikke det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå