Gå til innhold

Jeg gir opp snart.. 15 pp her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!!

Er så LEI av å hele tiden gå å håpe og blir like skuffa hver gang. Ser gravide mager overalt rundt meg.. Hvorfor skal det være så vanskelig? Jeg skal forsøke pergotime denne mnd. Har forsøkt en enkeltkur før uten hell. Skal forsøke en dobbeltkur denne mnd. Venter nå på mensen. Ha IKM i dag. Tok en test fra billigtester i sta. Den var negativ (men kan skimte en skyggestrek der den gravide streken skulle vært) Men sånn er den HVER måned. Og jeg blir like skuffa hver gang. De skyggestrekene gir meg håp og jeg blir like skuffa når mensen kommer. Skjønenr ikke hvorfor en skal kunne se de strekene. Jeg er vel som andre her inne som leter meg ihjel på testen for å se en eventuell strek. I godt lys.. etter at tiden har gått ut. Og ja streken dukker opp den. ..

Huff!! Ble mye syting dette her. Men er bare så LEI!!! har så innmari lyst på baby. Gråter nesten når jeg ser babyer for jeg er så klar.

Noen som har det på samme måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vel prøvd sånn ca like lenge vi da. Ja, er temmelig utålmodig, men har ikke gitt opp håpet at vi skal klare det på egenhånd ennå :)

Har dere vært til utredning da?

Skrevet

Hei:-)

Jeg forsøkerå hode motivasjonen oppe, men det er ikke så lett. Men jeg vet at jeg ikke er alene. det er godt å snakke med andre i samme situasjon.

Har ikke fått skikkelig utredning. Har tatt innvendig UL og satt på pergotime. Tok en enkelt kur for ca 6 mnd siden. Skal forsøke en dobbel denne mnd. Bør vel fåmeg en skikkelig utredning snart. Sædkvaliteten til samboeren min er også bra.

Det beste hadde uansett vært å klare det på egen hånd.

Håper det klaffer snart for oss begge:-)

Skrevet

Ja, du bør få deg en utredning. Be gynekologen din henvise deg slik at du får sjekket om egglederene dine er åpne. Har du forresten fått sjekket om du faktisk har eggløsning?

Skrevet

prøv å holl håpe oppe

sjøl tok d 5år m første

å testa nu positiv i 12pp m nr 2

å min lege hadde sagt æ ikkj kunne få en einaste unge

lykke t å sende dæ masse babystøv

Skrevet

Jeg har sjekket det en gang. Legen sa at progesteron var såpass høyt at han trodde jeg hadde hatt el.. trodde?? Men jeg har jo vanlig 29 dager syklus. Og mensen er like presis hver gang. Jeg er så redd for den undersøkelsen md egglederne er åpen. Har hørt det er vondt. Har du noen erfaring med det?

Skrevet

Å Jeg skjønner det må ha vært en laaaang periode. 5 år! Men nå er du gravid med nr 2. Godt å vite at legene kan ta feil. Lykke til med n 2! Klem

Skrevet

Mener å ha hørt at det er mulig å ta røntgen med kontrast for å se om de er åpne.

Eller er det jo sånn kikkehullsoperasjon. Jeg hadde det nå i slutten av augst. Syns ikke det var så big deal. Var litt slapp de to-tre første dagene, men hadde ikke noe særlig vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...