Gå til innhold

Drar til USA om 11 timer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har huska billetter, pass, astmamedisiner, sovemedisiner, gameboyer og penger. Men hva har jeg glemt for en toukers ferietur??? Føler at det er noe.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet, jeg vet!!

Du har jo glemt MEG!!!!!!!!

Skrevet

Hehehe, det er sant, monajenten....

Uff, pakker alene (mannen min jobber der og vi skal dra til han, men å pakke til 3 og gjøre huset klart for snekkere som skal være her mens vi er borte gjør meg tussete) Jeg føler helt seriøst at jeg glemmer noe veldig viktig.

Skrevet

Så lwnge du har pass og VISAkort så har dei alt du trenger for å overleve der. Stress ned og nyt at du skal på ferie. Ha ein strålande tur. Ja, og så husk å ta med monajenten i kofferten

Skrevet

Alt det andre får du kjøpt der nede, også har sikkert mannen din det du måtte mangle siden han jobber der. :)

God tur. Husk å skru av kaffetrakteren. ;) Men om dere skal ha folk i huset så er jo ikke sånt helt krise heller da. Sikkert noen som hadde oppdaget det. Forresten, husk UNGENE! ;)

Skrevet

Hihihi weeee, gleder meg masse:-D

God tur og kos dere veldig veldig masse:)

Og som JA&SL-baby-Tuva sier, så klarer du deg om du husker pass og Visakort:)

Skrevet

Hehe, lillebror på 5 år er redd jeg skal glemme å vekke ham, så han må visst sove i min seng i natt=)

Nå er vinduskarmer tømt (for snekkerene) kontaktlinser på plass, men hvor er brilleetuiet mitt? Anyone? Hehehe, fant det på printeren. OK, nå er jeg visst klar. Takk for lykkeønskinger,- skal tenke på dere i 30 graders varme i morgen!

Skrevet

Velkommen hit =o)

Hvilken stat skal du?

Sikker på at du ikke glemmer noe!!

Skrevet

Meeeeeeeeeeeeg jeg vil være med =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...