Gjest Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 noen som har oppleved at dette faktisk virker? ble strippet av jm for 5 dager siden, men ho var så forsiktig at jeg ikke kjente noe til det nesten, og det hjalp ikke stort. men i dag var det en gyn som gjorde det og han var mye mere hardhendt for å si det sånn.. er 11 dager på overtid og alt er modent og har 2 cm åpning, de kjenner tilogmed hodet til babyen.. så nå har jeg et lite håp om at dette skal funke bedre enn sist! noen med positiv erfaring? og hvor lang tid etter begynte å så fall fødselen?
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 jeg hadde 2 cm åpning og ble strippet. det satte i gang fødselen:)
klarinetta Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Ja, ble strippet en uke før termin, da var det litt åpning, deretter dagen før termin, da var det 4 cm åpning og fødte dagen etter. Svært god effekt på meg, men tror det er bedre effekt jo modnere det er.
pandabjørn Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 jeg ble strippet 18 dager før termin og jeg hadde da 3cm åpning, og jeg fikk en sønn 2 dager senere, så for meg så hjalp strippingen
Birgitte82 Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 ok..regner med at stripping er når de "vider ut" livmormunnen med fingrene..?eller noe i den dur..? jeg er sååå klar for å få igang fødselen!! har 11 dager igjen til termin og har mye vondt i magen/kynnere + murring i ryggen.. kan man be om sånn stripping?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå