Gå til innhold

Ang. oppsigelse under permisjon. Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren min skal muligens flytte til en annen by under svangerskapspermisjonen min og da lurer jeg på følgende: Hvis jeg sier opp min jobb mens jeg er i permisjon - må jeg da alikevel arbeide de tre oppsigelsesmånedene etter endt permisjon, eller kan jeg være i svangerskapspermisjon mens oppsigelsestiden går? Snakket med en dame på NAV som mente jeg måtte komme tilbake til arbeidsplassen min etter permisjonen for å jobbe ut oppsigelsestiden, men alle andre jeg snakker med sier at dette er tull og at jeg bare skal si opp tre mnd før permisjonen er slutt. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oppsigelsestiden er jo kun for at de skal få sjans til å finne noen til å overta din stilling, så kan aldri tro at det skulle være noe problem å ta disse 3 mnd i permisjonen.

Skrevet

I prinisippet skal ikke oppsigelsestiden være i en permisjonsperiode, men de fleste arbeidsgivere vil nok godta det uansett. De vil nok heller finne en ny enn å ha en umotivert person på jobb som skal slutte om tre måneder.

Skrevet

Leste tidligere om dette på NAV sine sider på nettet. Mener 95% sikkert at det stod at du kunne ta oppsigelsetiden i permisjonen..

Skrevet

Avtal med din arbeidsgiver og ikke bland inn NAV.... Da blir du bare plaget

Skrevet

Takk, tror nesten jeg skal gjøre det ja. Hun vi snakka me hadde jo ikke peiling....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...