Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Når jeg beveger meg brått eller snur meg o.l så hender det at jeg får skikkelig vondt i magen på framsiden og jeg føler meg nesten litt mørbanket i livmoren. Jeg er 20+1. Det minner litt om de stikkene man kjente på siden når livmoren utvider seg, bare at nå er det over hele magen og ikke bare i siden som sist. Jeg ser at magen har vokst enormt bare den siste uke, så mistenker egentlig at det er livmoren som vokser. Er det flere som har opplevd dette?
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Hei. Jeg får av og til en slags krampe hvis jeg snur meg brått. da stikker det og kommer en intens smerte men den varer ikke lenge. Litt vanskelig å forklare men.........
mammaen til Luca Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Sånne vonde stikk har jeg også. Spesielt om morgenen når jeg skal ut av senga og beveger meg litt for fort. Idag morges var det et skikkelig stikk som gjorde noe inni h**** vondt i et par sekunder
1nordland Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Jeg lurer også på hva dette kan være. Får det også i slike situasjoner + når jeg går fort. Noen som vet hva det kan komme av?
Lillegull2008&2010 Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 det er sikkert smerter i lysken dere kjenner, og det skal være svært normalt i uke 19-20 ca. De smertene kan ofte komme når man snur seg brått. det sto på babyverden.no i en av disse ukene (ca 19-20) alt skal strekkes til de grader så det er vell ikke så rart om det kan være svært vondt av og til men det er ikke morsomt at det skjer og man ikke vet hva det er.. eneste jeg har lært om smerter er hvis det vedvarer i mange timer, da kan man ringe til lege for å høre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå