Gå til innhold

Vonde stikk i livmora


Anbefalte innlegg

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Når jeg beveger meg brått eller snur meg o.l så hender det at jeg får skikkelig vondt i magen på framsiden og jeg føler meg nesten litt mørbanket i livmoren. Jeg er 20+1. Det minner litt om de stikkene man kjente på siden når livmoren utvider seg, bare at nå er det over hele magen og ikke bare i siden som sist. Jeg ser at magen har vokst enormt bare den siste uke, så mistenker egentlig at det er livmoren som vokser. Er det flere som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg får av og til en slags krampe hvis jeg snur meg brått. da stikker det og kommer en intens smerte men den varer ikke lenge. Litt vanskelig å forklare men.........

Skrevet

Sånne vonde stikk har jeg også. Spesielt om morgenen når jeg skal ut av senga og beveger meg litt for fort. Idag morges var det et skikkelig stikk som gjorde noe inni h**** vondt i et par sekunder

Skrevet

Jeg lurer også på hva dette kan være.

Får det også i slike situasjoner + når jeg går fort. Noen som vet hva det kan komme av?

Skrevet

det er sikkert smerter i lysken dere kjenner, og det skal være svært normalt i uke 19-20 ca. De smertene kan ofte komme når man snur seg brått. det sto på babyverden.no i en av disse ukene (ca 19-20)

alt skal strekkes til de grader :) så det er vell ikke så rart om det kan være svært vondt av og til :) men det er ikke morsomt at det skjer og man ikke vet hva det er..

eneste jeg har lært om smerter er hvis det vedvarer i mange timer, da kan man ringe til lege for å høre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...