mamma.til.perfekt.jentebaby :) Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Hei.. Kan noen svare meg på hva pergo er? Har lest litt om dette her inne. Jeg har ikke eggløsning, og har derfor fått norprolac i 6 mnd.. Hva er norprolac kontra pergo? Noe i samme gate? Og er det noen har som har noen erfaringer med norprolac? Håper på svar..
Gjest Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Aldri hørt om Norprolac. Men pergotime er et eggløsningsstimulerende medikament. De som ikke har eggløsning pleier få pergotime for å få i gang eggløsning.
mamma.til.perfekt.jentebaby :) Skrevet 21. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2007 Tusen takk for raskt svar.. Norprolac skal visst ha samme effekt, men det skjer jo ingenting.. Pleier det å ta like lang tid med pergo?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 får du oppfølging som viser at du har egglsøning ved bruk av medikamentet? d skal man få... vist ikke ville jeg prøvd noe annet eller høynet dosen i sammsvar med legen:)
mamma.til.perfekt.jentebaby :) Skrevet 21. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2007 Nei, jeg fikk bare beskjed om at jeg skulle ta kontakt igjen dersom jeg ikke var gravig innen et år... tar nå 75mg, tenkte å øke dosen selv, siden man i følge pakningsvedlegget kan ta 150 mg. Har du noe erfaring med norprolac?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå