Gå til innhold

har så lyst på en til!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk en vakker gutt for 4mnd siden og har fått så lyst på en til!

typen vil ikke ennå, og jeg skjønner han godt!

men jeg har ikke begynt med p-pille ennå, og det vet typen.

er det galt av meg å håpe på å bli gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 før du er 20......dæven...hehe.

jaja,da kan det ikke være sååå stress å ha en baby;-)

lykke til med "prøvingen"!

Skrevet

hehe, han vi har nå sover hele natta, han er rolig og snill hele tiden.så har egentlig tid til en til =P

Skrevet

For min del hadde jeg ikke ønsket å bli gravid hvis mannen min ikke ønsket det. Det er en så stor beslutning for meg at jeg vil ha han med 100%. Hvis jeg hadde vært deg hadde jeg enten begynt på piller eller krevd at han skulle bruke kondom. Han må jo bestemme seg, enten ha sex med prevensjon (siden han ikke vil ha flere barn akkurat nå) eller ha sex uten prevensjon og være fullt inneforstått med at sånt kan det fort bli barn av.

Skrevet

Hvis du skjønner typen din godt så må det jo bety at du er til dels enig at det ville være lurt å vente litt? Jeg husker i alle fall følelsen jeg hadde selv. Hadde ekstremt lyst på en til frem til hun begynte å nærme seg 6 mnd. Jeg bruker ikke prevensjon pga vanskelig for å bli gravid, men ser tilbake og er glad jeg ikke ble gravid det første leveåret hennes. Nå har hun blitt ett år, og med en graviditet nå vil det straks bli to år i mellom, noe jeg vi synes er tett nok. Synes dere bør ta en for-og-i-mot-prat sammen, sånn at dere lander på en avgjørelse sammen. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...