_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Sambo skal legge ho og jeg var inne og sang samtidig som ho hylte og skreik. Ho sa at ho kunne ikke lokke øynene for ho måtte skrike.... Nå sparker ho i veggen og kaster alt av bamser som ho har i senga rundt.. Så vil ho ha på sokker og når ho får de på vil ho ikke og sånn holder det på... Jøss og sinna ho er , aldri opplevd det før...... Men trur ho er en smule overtrøtt ja.... Puuuhh
Mockanin Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Høres ut som en jeg kjenner det der.... minsten på 21 mnd. kan bli en smule forbanna til tider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå