Gå til innhold

er dette bekkenløsning?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er 13uker på vei og har siste ukene fått mer og mer vondt i ryggen/halebeinet/seteballene og nedover beina. Variere hvilken side det er. Noen som har peiling? Er det bekkenløsning? Eller kan det være noe annen. Støvsuget idag og da ble det mye verre. Etterpå hadde vi sex og nå er det SKIKKELIG ille...

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mulig det er bekkenlåsning siden du har vondt i halebenet... Bekkenløsning skal vist også være vondt fremover til symfysen.

Skrevet

Hm. Det er på en måte "bedre" sant? Låsningen kan man gjøre noe med?

 

Skrevet

Tja... det er bra vondt det også, men jeg går til en manuellterapeut som "knekker" løs bekkenet mitt, og det hjelper litt.

Kanskje du bør ta en tur til legen/fysio og finne ut av det? Det er noen øvelser som skal gjøre det litt bedre.

 

Lykke til!

Skrevet

Er sånn at jeg kunne tenke meg at det ble bedre dersom det knakk... Men er ikke godt å vite da. Var hos legen her om dagen grunnet sterk og langvarig hodepine. Nevnte det da for han men fikk ikke noe svar.. Er en kiropraktor her som vi kan ringe direkte til, men han er litt brutal så kanskje han kan gjøre vondt verre?

 

Hva sier dem til deg med tanke på fødsel og låsing da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...