Gå til innhold

Flere som har babyer som bæsjer til "ugunstige" tider?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min bæsjer alltid til frokosten, til lunsjen, til middagen og som regel til kveldsmaten! Ikke mye hver gang. Men han bæsjer bare når han spiser!

Så jeg putter inn, og han trykker ut.. Veldig festlig=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tuva bæsja heile tida i begynnelsen, så da var det både til gunstige og ugunstige tider. No er det sjeldnare mellom kvar gang, men ho klarte selvfølgelig å bæsje på kafe, og det gjennom klærne. Det høyre med til historia at det er lite stellerom i denne byen her. Så det vart heilskift i vogna...

Skrevet

Min lille bæsjer veldig sjelden han da. Hadde nesten gått en uke i går og han fikk et bad i går. La han ned på gulvet og i frykt for at han skulle tisse så tok jeg på han bleie, det var flaks, for rett etterpå (skulle bare hente pysjen før jeg skulle kose med han) så bæsja han, og ikke så rent lite heller. Den rene godluktende gutten min lukte ikke så veldig godt lenger :P

Gjest Ut på tur
Skrevet

Det er en eller annen refleks de har med å ta seg ett do besøk når de spiser :)

De som ikke bæsjer tisser antagelig

Skrevet

Ja, vetle bæsjer ofte når han spiser. Eller rett etter jeg har skiftet bleie og lagt:)

Skrevet

min trykker og bæsjer også samtidig som han spiser..han er snart fem uker og d er alltid litt bæsj i bleien.. D blir litt styr og sutring under amminga, men er vel ikke noe å gjøre m..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...