Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Babyen min bæsjer alltid til frokosten, til lunsjen, til middagen og som regel til kveldsmaten! Ikke mye hver gang. Men han bæsjer bare når han spiser! Så jeg putter inn, og han trykker ut.. Veldig festlig=)
hit og dit Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Tuva bæsja heile tida i begynnelsen, så da var det både til gunstige og ugunstige tider. No er det sjeldnare mellom kvar gang, men ho klarte selvfølgelig å bæsje på kafe, og det gjennom klærne. Det høyre med til historia at det er lite stellerom i denne byen her. Så det vart heilskift i vogna...
Turid Laila Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Min lille bæsjer veldig sjelden han da. Hadde nesten gått en uke i går og han fikk et bad i går. La han ned på gulvet og i frykt for at han skulle tisse så tok jeg på han bleie, det var flaks, for rett etterpå (skulle bare hente pysjen før jeg skulle kose med han) så bæsja han, og ikke så rent lite heller. Den rene godluktende gutten min lukte ikke så veldig godt lenger
Gjest Ut på tur Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Det er en eller annen refleks de har med å ta seg ett do besøk når de spiser De som ikke bæsjer tisser antagelig
mamman te Vetle og Alma Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 Ja, vetle bæsjer ofte når han spiser. Eller rett etter jeg har skiftet bleie og lagt:)
ninen Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 min trykker og bæsjer også samtidig som han spiser..han er snart fem uker og d er alltid litt bæsj i bleien.. D blir litt styr og sutring under amminga, men er vel ikke noe å gjøre m..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå