Gå til innhold

Hva slags prevensjon bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er dere fornøyd? :)

Har nettopp fått resept på Cerazette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hormonspiral- kjempefornøyd:)

Skrevet

Brukte cerazette som deg før. Men resultatet av det ligge ri senga snart 2 år gammel og vil ikke sove hehe.. ELlers nå går jeg på Yasmine.

Fornøyd? ja, men vil bytte til p sprøyte si jeg glemmer i ny å ne.

Skrevet

Obs da... Hadde du glemt en pille, eller? Skal jo være rimelig sikker den..

Skrevet

Nope faktisk ikke. Var 3 og en halv måned etter fødsel. Mener jeg tilogmed tok den innen de timene enn skal hehe.

Skrevet

kondom

Brukt hormonspiral, cerazette, 6 ulike typer p-piller, p-ring og p-plaster før. Tåler ikke noenting. Blør av alt.

Skrevet

jeg brukte cerazette, men da blødde jeg nesten hele tiden og vist jeg ikke blødde så hadde jeg INGEN lyst.

Ingen som har prøvd pearly??

Skrevet

Såpass, ja.. Kan aldri være for sikker. Var vel et lite sjokk, tenker jeg!? Selvom du kanskje er glad det gikk "galt" den dag i dag :-)

Skrevet

Hormonspiral og er kjempe fornøyd=)

Skrevet

Pearly hadde vært interressant, hadde det ikke vært for at jeg bae jobber nattevakter. Natterangling påvirker jo kroppstemperaturen...

Skrevet

Bruker pearlycomp.

Da slipper jeg hormonstyret. Det er ikke alt som er like ok på kroppen min.

Skrevet

Går på Cerazette....men føler meg ikke trygg ( ammer også)...så sånn for sikkerhets skyld så må han "hoppe" av...inntil jeg finner noe tryggere...heh.. Har tre barn der 2 er under 2 år..så jeg tørr ikke ta dsjansen på en ny graviditet med det første.. Vi vil ha en til..men først om 4-5år.... :-)

Skrevet

jeg fikk mensen i hytt å gævær av zeraset eller åssen det skrives ;)

Så de brukte jeg ikke lenge, men hadde ikke melk til mat, bare til kos så når snuppa var 3 mnd gadd hun ikke å få pupp lenger så da beg jeg på vanlige p-piller igjen :)

Nå er jeg gravid så nå bruker jeg ikke noe selvfølgelig ;o)

Skrevet

P-sprøyte. er fornøyd jeg.

Slipper mensen og. ; )

Skrevet

Ja, jeg glemte å si det isted, men jeg er veldig lite fornøyd med prevensjonssituasjonen.

Skrevet

Jeppp......kjempefornøyd, mannen min har klipt strengen. :-)

Skrevet

P-piller..

Men skal over på hormonspiralen igjen

Skrevet

Nick38: Min har oxo gjort det. Kjempe fornøyd jeg:) Deilig å sliippe å proppe hormoner i kroppen:o)

Skrevet

:-) ja ikke sant, og ingen bekymring. Jeg har fått 2 fantastiske jenter og det holder for oss.

Skrevet

bruker p-piller, men er ikke fornøyd.

ville helst over på p-stav, men legen min kan ikke sette inn den.. vurderer p-plaster.. er såååå redd for at det er vondt å sette inn hormonspiral...

Skrevet

Hormonspiral og det funker veldig bra!

Skrevet

Overrasket over at så mange er fornøyde med hormonspiral, siden en vanlig bivirkning også med den er humørsvingninger osv. Men det er godt å høre da, for da skal jeg teste ut Cerazetten først,og hvis ikke den er noe for meg, skal jeg forhøre meg litt mer vedr. h.spiral. Kobberspiral er nok utelukket, siden det gir kraftigere blødninger (har kraftige nok fra før av).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...