linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Har ei jente på litt over to uker, født i uke 34+3. Kom hjem fra sykehuset på tirsdag, mating gikk fint frem til torsdag, var da på helsestasjon og hun hadde gått fint opp i vekt. Men nå de siste to dagene har hun spist dårlig, og har måtte blitt vekket til måltidene. Ikke la det gå lengre enn fire timer sa de på sykehuset, så følger den regelen- men hun spiser dårlig likevel syns jeg. Hun er ikke spesielt slpp eller gul, og siste billirubin prøve var lav, så lite sannsynlig at det er gulsott. Noen med råd? Kan smokk ødelegge matlysten hennes, burde jeg la henne våkne til måltidet selv? gi flaske?
miapia Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Dra på helsestasjonen og vei før og etter mating. Det fikk jeg beskjed om å gjøre om jeg ble bekymret. Da ser du hvor mye hun får i seg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå