Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

pizzabakeren har på menyen sin en kjempe goe pizza med luksus bacon... men baconen som di legger på er rå, men blir jo stekt i høy varme i ca 15 minutter... men åssen er det for oss som er gravide å spise det egentlig???? noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med baconet er stekt før det legges på pizzaen. Han som driver 2 av plassene er min tidligere sjef fra et gatekjøkken og vi stekte alltid baconet først. Tror det er vanlig prosedyre. Det er jo bare å spørre neste gang du bestiller...

Skrevet

Det er nok ikke noe problem å spise den pizzaèn siden det er så sterk varme i de ovnene:-) Kos deg med pizza du.

Skrevet

er du sikker på at den er rå? Men tror det å steke den i ovn blir det samme som å steke den i stekepanne... er jo ganske varm ovn og i tillegg 15 min. Spis og kos deg du:)

Skrevet

Spis og kos deg.... Det kan da ikke være farlig det....

Skrevet

Baconet er nok ikke steikt før det legges på pizza, men pizzaen blir steikt i 300-400 grader.

Skrevet

Lev som normalt, spis det du pleide å spise før du ble gravid, med unntak av det Mattilsynet/ andre spesialister fraråder deg å spise.

Selv har jeg spist røkt laks, medium stekt biff osv, og det har gått helt fint! Sannsynligheten for listeria-smitte er svært liten her i Norge, vær heller ekstra forsiktig når man er i utlandet.

Det er bedre å leve tilnærmet normalt enn å gå og bekymre seg hele tiden for hva man kan gjøre, spise, osv. Dette har selv leger sagt ;-) Det stresser barnet og deg selv mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...