Mamma TB Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 jeg har store smerter i bkkenet og ligger mye våken om nattå.Prøver og lage et godt rede av en dyne,men det er ikke lenge jeg kan ligge sånn blir øm på siden og mp snu meg som også gjør vondt og våkner enda mer.noen som har gode råd?har jo litt under 7 uker igjen.....! Jeg klemmer også til med det samme er det normalt å føle seg litt øm og hoven nedentil!?av og til føles det som om jentas lille hodet presser seg utover.Og når jeg er på do føles det som om jeg skal tisse mer men det kommer ikke mer.Har tatt to urinprøver og ingenting tyder på uvi.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Alt normalt med deg høres det ut til:o) Hovenheten min forsvant kjapt etter fødsel, og andre smerter kommer til å ta over for "graviditetsvondtene dine" ) (såre bryster, vondt i sting, vondt å bimmelime og bommelomme etc...) og når smertene er helt vekk og man kommer hjem fra sykehuset så er sannsynligheten stor for at du fortsatt ikke får sove om nettene, og man kan faktisk lengte tilbake til perioden du er inne i nå. Ingen som vekker en på natta, og som ingengjør at man ikke får tid til en hvil på dagtid heller ) Men det utroligste av alt er at man gjerne går gjennom dette flere gang. Lykke til, det går nok bra skal du se )
Pipolinchen & Amalie Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Heia...har samme problem som du om natta. Hver gang jeg snu meg har jeg kjempevond i bekkene...fikk vite at hode har festet seg nå og at det er grunnen for det Du kan lite gjør med det da. Jeg legger meg ei pute under magen og klemme meg dune mellom bein og ankel..syns det hjelper litt. Men vi må nok holde ut fram til slutten..jeg har kun litt over to uker igjen da vis alt går etter plan. At du har følelse at du må tisse mer en du true er samme svar,,,virker sånn om hod har festet seg hos deg...hør med di jm Lykke til videre
Mamma TB Skrevet 21. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2007 okei jordmor sa at det sikkert snart ville feste seg fordi hodet var rett ned over.mn ikke helt festet.en liten uke siden jeg var der.takk for svar.Hehe va iek særlig motiverende svar selv om det var et ærlig svar på deg over der igjen.Men okei det er nok sånn det er!Føler i blant jeg tåler litt lite og klager for mye.....!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå