Gå til innhold

Alle på barselgruppa mi er over 30 år!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er selv 23 år.. Føler meg svært ung, må jeg si! Er alle i Oslo over 30 når man får barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... Nei ikke alle sikkert, men mange! Jeg var 21 år da eldstemann kom og første barselgruppen jeg var på følte jeg meg også veldig ung ja, var en som var 27 år og resten var over 30 år. Jeg er forøverig yngst på den barselgruppen jeg er med på nå også selv om jeg er 26 år.

Skrevet

Jeg er også yngst, jeg er 22 år, å så er det ei på 28, og resten er over 30.. Følte veldig på det i begynnelsen. Men nå har vi vært på en del treff, å de er alle sammen veldig all righte mennesker! Jeg trives kjempegodt=D

Skrevet

jeg er også yngst på barselgruppa! er bare 19

Skrevet

Blir sikkert bra likevel!:-) vi har jo noe til felles!

Men skulle gjerne blitt kjent med noen på min alder også:-)

Skrevet

Nei, jeg bor i Oslo og er 22 år :) På barselgruppa mi er det jeg som er yngst, så er det ei som er 25 og resten er over 30.

Skrevet

Jeg var 23 da jeg fikk min første og merker det godt i barnehg. hennes. Der er nesten alle foreldrene "godt voksne" folk! Og nå er jo jeg 27... Syns ikke akkurat det er ekstremt tidlig å få barn når man er 23, men det er vel blitt litt "in" igjen med attpåklatter eller bli foreldre nærmere 40..?

Gjest Ut på tur
Skrevet

Jeg er 34 år og misunnelig på dere som får barn tidlig...men måtte liksom vente på mannen :(

Jeg har venner i begynnelsen av 20 årene og håper også dere har hvertfall noen mødre på deres grupper som kan "tenke ungt"

Skrevet

Jeg er 27 og yngst jeg også. Men den eneste med bare 1 barn også da...

Skrevet

yngst ja- er 22, neste er vel 28 resten er over 30.

i tillegg er de alle gift og jeg er aleina...

men veldig hyggelige damer da!:)

Skrevet

Gjennomsnittsalderen i Norge for førstegangsfødende er jo 29,5 år. Det vil jo si at de aller fleste som får barn er over 30 år.

I Oslo er jo også gjennomsnittet for når man får barn høyere enn ellers i landet..

Selv var jeg 28 år da jeg fikk min første, men syns egentlig at det er sprøtt at det har blitt slik.

Angrer for at jeg ikke begynte tidligere..

Skrevet

jeg er også yngst, er 21, neste er 26 og resten over 30. synes ikke det er noe problem jeg, kjempegreie damer alle sammen :))

blitt kjent med noen på min alder fra bim/dib da, som vi møter noen ganger:) det er koselig det også :)

Skrevet

Jeg er yngst, - 28, de andre er fra 33 til 40. Denne gruppa ble oppløst etter noen få mnd da... Fant heller noen yngre mødre her inne på DIB som jeg treffer også utenfor nettet. Veldig koselig det da :)

Skrevet

Jeg er yngst på 22, er 4 på 23, 1 på 25 og resten er vel rundt 30...vi har det kjempekoselig=) Skal snart ha felles bursdag for våre søte små! :D

Skrevet

Bor forresten på Jørpeland, en liten "by" utenfor Stavanger...faktisk her du finner Preikestolen:p Masse unge mødre her! ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...