Gå til innhold

hva synes dere om dette folkens??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har selv mista to ganger i uke 14, og i uke 6...

og så leser jeg på BIM om de som får UL og div når de er 4+3 og de begynner og blø og kaller det en abort...seff er det en spontanabort...

men på samme tid så er det jo egentlig ikke det, det er jo bare en litt forsinka mens...hadde de ikke testa så hadde de jo ikke vist at de var gravide heller....tenker på hvordan d var før alle disse testene, folk gikk jo ganske lenge før de visste om de var gravide eller ikke....

jaja..jeg synes bare det er litt dumt da...menmen...

hva synes dere???

Man blir jo så glad når man tester og så går det bare en liten stund så mister man, er d ikke da bedre og la være og teste og kjenne etter om man er gravid eller ikke??eller vertfall vente med å teste til et par dager etter IKM???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig. Jeg tok vanlig graviditettest, som viste to blå streker. Jippi! Reiste til legen, en fredag. Da ba han meg komme tilbake på mandag om jeg ikke mistet barnet i løbet av helgen. For den nye graviditettesten var litt svak. Ganske riktig, jeg fikk en spontanabort. Hadde jeg vært litt senere med testen hadde jeg ikke vist jeg hadde mistet. Hadde jeg hatt ultralyd, hadde det nok blitt ett savn, for da hadde jeg jo sett hvem som var inni meg. Syns det holder med ultralyden vi har nå jeg, evt i den uken en kan se nakkefollen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...