Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 heja! e d flere her som er plaget med halsvondt?? har hatt d i noen dager nå å lurer på om det er halsbetennelse?? kan dette være skadelig for fostret?? skal til legen i kvell! men lurer på om det er flere som har dette "problemet"
Hanne31 Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Har hatt litt vondt de siste dagene men bare når jeg spiser frokost. Kjenner det godt når jeg drikker juice. Vet ikke hvorfor. Underlig. Kjenner ingenting resten av dagen.
pandabjørn Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 kan ikke tenke meg at det kan være skadelig for fosteret at du har vondt i halsen!! hva med meg som har vært forkjølet i 3uker da, går ikke å tenke på om det kan skade fosteret )
line_n & sara Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 vi gravide har nedsatt imunforsvar, men en infeksjon i halsen er ikke farlig! sliter med etterdønningene fra en forkjølelse, selv! hadde mye vondt i halsen de første dagene, vanligvis tar jeg mye helsekostremedier, og jeg pleier å bli fort frisk igjen! men nå kan man ikke bruke så mye.. hadde god nytte av sinksugetabletter (blå pakke som heter tazinc, fåes i helsekosten) på pakka står det at de hjelper for dårlig ånde, det er bare for å få økt målgruppe! de er supre mot vond hals! du kan spise ganske mange av de, også! god bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå