Gå til innhold

Noen som vet hva slags låt dette er?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hørte en kjent og bra 80`s sang her om dagen, den går noe sånn som: Oh you set me...Travelling in a rushhour. refrenget dette da, noen som drar kjensel på dette? Litt sånn pop- låt ....

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne?

 

Jane Wiedlin- Rush hour

 

Something's coming over me

I'm so dizzy I can't see

Can't make out the forest for the trees

 

My heart is beating faster now

As the traffic's slowing down

And suddenly I'm all alone with you

 

It's so good

Baby when you're at the wheel

I can't believe the way I feel

It's such a rush

Just being with you

 

chorus

We're Driving in the Rush Hour

(ooh you send me)

You take me to the Rush Hour

You got me in the Rush Hour

 

Feel it getting hot in here

Feel me getting close to you dear

Slow motion moving you, moving me

 

Now your lips are touching mine

And in your eyes that certain shine

Honey, I know just where you're taking me

 

It's so good

Baby when you're at the wheel

I can't believe the way I feel

It's such a rush

Just being with you

 

chorus

chorus continues until fade out

Skrevet

TUSEN TAKK!!!! endelig fant jeg det ut;o) Det er så god-låt, å laste den ned...Takk og tak!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...