Gå til innhold

Ja da var det som forventet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...i dag kom TR. Hadde i grunn en liten følelse på at jeg skulle bli gravid igjen nå. Men hadde en SA for 8 uker siden og har ikke fått mensen tilbake før nå i dag.. Har jo vært litt slitsomt å ikke vite hvor i syklusen jeg var og når jeg skulle ha mensen osv da så nå er jeg iallefall ordentlig i syklus igjen, håper jeg. Og kan endelig begynne å prøve for fullt igjen. Var 11 uker på vei da jeg mistet, og snart ferdig med det grufulle 1 trimester...:( Men sånn er det, ingenting å gjøre med det..

Men nå skal jeg stå på denne måneden, da SKAL jeg bli gravid igjen!! :)

Flere som følger med meg til 1 trimester om en måned?? :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he jeg joiner.. mistet min lille spire idag, vare "bare" 4+3 da men håper å bli fort gravid igjen :)

Skrevet

nei mistet du?? uff så grusomt!! leste innlegget ditt i går om at du var blitt gravid! Bra at det skjedde så pass tidlig da ihvertfall! Men uansett ikke noe gøy! Du hadde jo virkelig fortjent å fått en spire du som har prøvd så lenge!

Da har vi sikkert IKM noenlunde på samme tiden, og DA skal spirene våre SITTE!! Krysser fingrene for oss:))

Skrevet

Jeg har også fått mensen igjen i dag etter ma for 5 uker siden, så da har vi sikkert ikm på likt:-)

Skrevet

min blødning stoppa i dag etter ma for 9 dager siden... er da noe det også! håper på å få igjen tanta om ikke alt for lenge!!!

Synes det er ganske mange her som ble gravide på den tiden jeg ble det som nå er her igjen pga ma/sa! Håper det snart klaffer for oss alle igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...