Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 naboer fra helvette? saken er vi kjøpte en tomt, sendte søknad om bygge tillatelse, fikk invilget det og forholdt oss til lover og regler gjennom hele prosessen. Naboen begynte å trakkasere våre arbeidere, de klaget om alt mulig og hvergang vi viste våre dokumenter til myndighetene fikk tillatelse til å fortsette byggprosessen. Nå har de begynte å spre rykter om at vi aldri kommer til å få fred og at vi aldri få bygget huset ferdig. Dette synes vi er meget ubehagelig og vi forstår ikke hva disse har imot oss? Kan det være sjalusi, jeg kommer jo ikke på noe annet. Vi kjenner jo ikke så godt hverandre at de kan hate oss. Burde vi ta en kamp med de, slik at vi fikk fred til å kunne komme inn huset vårt uten at vi støttet på slemme og lite dannedde naboer, som skal henvende seg negativt til oss? Hjeeeeeeelp vi trenger råd:0 hva skal vi gjøre? Puh dette ble langt men jeg er fortvilet og vet ikke hva som kommer til å skje etter vært med oss!!!!!!!!!!!!
vannkvinne82 *060208* Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 dere kan jo prøve å ignorere oppførselen deres... og være kjempehyggelige hver gang dere treffer på dem, så kanskje de ikke gidder å behandle dere så dårlig.. uff...høres ikke særlig kjekt ut! lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Tusen takk for svaret torill82! Jeg har bevist forsøkte å ungå å gå til huset og de få gangene jeg var der, snek jeg meg i huset. Dette for å ungå konfrontasjoner. Mannen min hilste og lot som om han ikke var lei av trakkaseringen deres. Tilslutt ville ikke de hilse tilbake.Uff tenkte aldri det var mulig å oppleve slikt. Disse menneskene dreper min glede til mitt nye hus:( Nå er det så ille at jeg får angst å gå til huset:( Jeg viste ikke slike mennesker fantes i dette vakre landet!!!!!!!!!! Jeg velger å være anonym, med hensynn til mange ting om denne saken. Klem en frustert med gravid søster=(
Gjest Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Offf høres ikke mye gøy ut nei ) Men tror det beste du og sambo kan gjøre er å overse alle naboene som kaster dritt mot dere... Bare latt som ingenting, vis at dere ikke tar dere ned av dette..!! Så ser di snart at di kommer ikke langt med dette dritt pratet..!!!! Syns du skal glede deg over huset å kose deg når den lille kommer!! Lykke til, håper alt går bra til slutt )
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 Uff jeg blir rørt av å få så gode og varme ord, Minførste! Dette har vi vært alene om lenge, de eneste som støttet oss i denne saken var våre egne ansatte og myndighetene. Våre ansatte har lærte seg å ikke la seg stoppe av disse naboene og myngihetene har behandlet klagen disse sendte og fortalte dem at de ikke hadde rett til å plage oss sånn. men kommunen har jo plikt til å behandle alle saker som kommer! Nei jeg håper det ordne seg snart for jeg vet ikke hvorlenge jeg holder ut! Klem til deg og takk for støtten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå