Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 er sykemeldt etter å ha vært kvalm en stund. men så det var noen inne her som sa at man ikke fikk disse tilleggene om man ble sykemeldt?? noen som har erfaring med dette
~SnartMammaTilTre - 11.06.08~ Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Nå hører jeg ikke til her, men jeg kan nå svare for det. Faste tillegg etter oppsatt tjenesteliste har du krav på å få med, overtstillegg har du ikke krav på når du er sykemeldt (men du kan ha krav på å få det regnet inn i fødselspengegrunnlaget)
Piken på landet Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 I trygdeloven står det at du ikke har rett på bilgodtgjørelse, diettpenger, smusstillegg osv, men tillegg for ubekvem arbeidstid skal tas med. Så JA, du skal ha kvelds/natt tillegget :-) Jeg hadde nemlig ikke fått det, jobber kun natt, så det utgjør ganske mange tusen i løpet av en måned. De hadde heldigvis bare gjort en feil, så jeg får det på neste lønning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå