Gå til innhold

Nu har jeg sagt det!!<


Veroo

Anbefalte innlegg

Nu har jeg sagt på jobben min at jeg skal ha barn, var så godt og få sagt dette, er så sjuk, spyr sikker 5-8 ganger per dag, så nu er det forståelig at jeg er borte.

Og er ganske ny i jobben, men min sjef blei glad:):):)

Så nu vet alle at vi skal ha barn, bryr meg ikke om at det er tidli, ca 7-8 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjekt du har fortalt det på jobben det samme har jeg, men familien vet det også venner får vite det etter jeg har vert på svangerskaps kontroll skal dit 1 oktober, har termin 16 mai. så jeg er 6+3 i dag.

 

Er det din første?

 

Vi har en gogutt på 2.5 år. så det blir kjekt å få en liten søster eller lillebror klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er godt og få sagt det på jobb:)

Ja har en gutt på snart 10 år, så blir to enebarn, men jeg var så ung denne gang, så føler meg voksen nå:)

Har ca termin den 9 Mai trur jeg ca:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har utrolig lyst å si at jeg er gravid på jobben og.. jeg er så UFATTELIG trøtt for tiden.. sovner samtidig som snuppa på 16 mnd..hehe.. og alikavel er eg dødstrøtt på jobben.. jobber i barnehage og der er det jo mye som skal gjøres hver dag..og jeg må si at plutselig tar jeg meg selv i å nesten sovne mens jeg sitter å leser for noen barn eller noe sånt..

 

men så er det det at jeg startet der for en mnd siden..hehe. så vil vente litt til.. i tillegg så har jeg søkt meg ny jobb.. (trives ikke SÅ godt der).. og vil ikke at de skal vite at jeg er gravid før jeg vet om jeg har fått jobben..men har bare SÅ lyst å sykemelde meg 20 % eller noe ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...