Gjest Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Jeg har så vondt i drøvelen. Kan det være en forkjølelse på gang tro??? Det gjør liksom vondt hver gang jeg svelger.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Det kan jo være livmor tappen som har sneke seg opp å lurer deg!
Gjest Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Kanskje det ja... det hadde jeg ikke tenkt på
OhMyGod!!! Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 *ler* livmortappen sjø nei over til litt mer alvorlig: Jepp, har hatt en sånn møkkadrøvel jeg og et par ganger i livet, skikkelig ubehagelig! Følg med på om den hovner da, for det gjorde en kompis av meg sin, og han hadde sannelig fått streptokokkinfeksjon (strep A om jeg ikke husker feil), voldsomt vondt hos han.... Vi satser på forkjølelse tenker jeg drikk no godt å varmt, så 'livmortappen' din får litt lindring
storkenerpåvei. Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 hehe..har selv hatt sånn en gang.hoven og vondt drøvel.men hvitt slim på...(slimproppen).. mener det gikk over av seg selv.. ..hvist ikke bør du nok sikkert få sjekket deg for streptokokker ja..god bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå