dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Mandag 1. oktober: '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' trudelutt-82 meki '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Tirsdag 2. oktober: ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Malise '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Onsdag 3. oktober: ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Alexandra_06+en til? Nå vil vi ha ny baby! Mali83 1.pp (er ikke heeelt bankers den syklusen min da men..) minamoren ;:.Hegemor.:♥ '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Torsdag 4. oktober: '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Hopeful*krysser fingrene da Vårstjerna ( 10 pp. går det ikke nå så blir jeg gal) '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Fredag 5. oktober: ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' dollypopp ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Lørdag 6. oktober: '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Nemo 78 MoNaLiZa Norddame Cala75 (er i 6pp - har tatt i bruk eggløsningstester denne perioden) Engellen '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Søndag 7. oktober: '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' snart-en-liten-spire? TSA81 Mali83 1.pp ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 22. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 22. september 2007 er vi ikke flere??
Hera83 Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Mandag 1. oktober: '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' trudelutt-82 meki '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Tirsdag 2. oktober: ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Malise ''''''' ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Onsdag 3. oktober: ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Alexandra_06+en til? Nå vil vi ha ny baby! Mali83 1.pp (er ikke heeelt bankers den syklusen min da men..) minamoren ;:.Hegemor.:♥ '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' '''''''''''''''''' Torsdag 4. oktober: '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Hopeful*krysser fingrene da Vårstjerna ( 10 pp. går det ikke nå så blir jeg gal) '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Fredag 5. oktober: ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' dollypopp '' ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Lørdag 6. oktober: '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Nemo 78 MoNaLiZa Norddame Cala75 (er i 6pp - har tatt i bruk eggløsningstester denne perioden) Engellen '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Søndag 7. oktober: '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' snart-en-liten-spi re? TSA81 Plutselig kommet på to plasser jeg, så dette var bare en rettelse...
Gjest mamma'n til go'gutten Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Mandag 1. oktober: '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' trudelutt-82 meki '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Tirsdag 2. oktober: ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Malise ''''''' ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Onsdag 3. oktober: ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Alexandra_06+en til? Nå vil vi ha ny baby! Mali83 1.pp (er ikke heeelt bankers den syklusen min da men..) minamoren ;:.Hegemor.:♥ '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' '''''''''''''''''' Torsdag 4. oktober: '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Hopeful*krysser fingrene da Vårstjerna ( 10 pp. går det ikke nå så blir jeg gal) '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Fredag 5. oktober: ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' dollypopp '' ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Lørdag 6. oktober: '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Nemo 78 MoNaLiZa Norddame Cala75 (er i 6pp - har tatt i bruk eggløsningstester denne perioden) Engellen mamma'n til go'gutten 3pp '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' S øndag 7. oktober: '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' snart-en-liten-spi re? TSA81
Gjest Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Mandag 1. oktober: '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' trudelutt-82 meki '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Tirsdag 2. oktober: ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Malise ''''''' ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Onsdag 3. oktober: ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Alexandra_06+en til? Nå vil vi ha ny baby! Mali83 1.pp (er ikke heeelt bankers den syklusen min da men..) minamoren ;:.Hegemor.:♥ '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' '''''''''''''''''' Torsdag 4. oktober: '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Hopeful*krysser fingrene da Vårstjerna ( 10 pp. går det ikke nå så blir jeg gal) Håpefull_sept (føles litt som noe skjer. Men kanskje bare innbildning?) '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Fredag 5. oktober: ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' dollypopp '' ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Lørdag 6. oktober: '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Nemo 78 MoNaLiZa Norddame Cala75 (er i 6pp - har tatt i bruk eggløsningstester denne perioden) Engellen mamma'n til go'gutten 3pp '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' S øndag 7. oktober: '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' snart-en-liten-spi re? TSA81
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 25. september 2007 #9 Skrevet 25. september 2007 Mandag 1. oktober: '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' trudelutt-82 meki '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Tirsdag 2. oktober: ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Malise ''''''' ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Onsdag 3. oktober: ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Alexandra_06+en til? Nå vil vi ha ny baby! Mali83 1.pp (er ikke heeelt bankers den syklusen min da men..) minamoren ;:.Hegemor.:♥ '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' '''''''''''''''''' Torsdag 4. oktober: '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Hopeful*krysser fingrene da Vårstjerna ( 10 pp. går det ikke nå så blir jeg gal) Håpefull_sept (føles litt som noe skjer. Men kanskje bare innbildning?) '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Fredag 5. oktober: ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' dollypopp Baby 06 ( denne gangen skal det klaffe, dermed basta) '' ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Lørdag 6. oktober: '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Nemo 78 MoNaLiZa Norddame Cala75 (er i 6pp - har tatt i bruk eggløsningstester denne perioden) Engellen mamma'n til go'gutten 3pp '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' S øndag 7. oktober: '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' snart-en-liten-spi re? TSA81
Lisa78 Skrevet 25. september 2007 #10 Skrevet 25. september 2007 Mandag 1. oktober: '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' trudelutt-82 meki '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Tirsdag 2. oktober: ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Malise ''''''' ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Onsdag 3. oktober: ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Alexandra_06+en til? Nå vil vi ha ny baby! Mali83 1.pp (er ikke heeelt bankers den syklusen min da men..) minamoren ;:.Hegemor.:♥ Lisa78 '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' '''''''''''''''''' Torsdag 4. oktober: '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Hopeful*krysser fingrene da Vårstjerna ( 10 pp. går det ikke nå så blir jeg gal) Håpefull_sept (føles litt som noe skjer. Men kanskje bare innbildning?) '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Fredag 5. oktober: ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' dollypopp Baby 06 ( denne gangen skal det klaffe, dermed basta) '' ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Lørdag 6. oktober: '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Nemo 78 MoNaLiZa Norddame Cala75 (er i 6pp - har tatt i bruk eggløsningstester denne perioden) Engellen mamma'n til go'gutten 3pp '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' S øndag 7. oktober: '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' snart-en-liten-spi re? TSA81
cecan24 Skrevet 25. september 2007 #11 Skrevet 25. september 2007 Mandag 1. oktober: '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' trudelutt-82 meki cecan24 '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Tirsdag 2. oktober: ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Malise ''''''' ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Onsdag 3. oktober: ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Alexandra_06+en til? Nå vil vi ha ny baby! Mali83 1.pp (er ikke heeelt bankers den syklusen min da men..) minamoren ;:.Hegemor.:♥ Lisa78 '''''''''''''''''''''''''''''''' '''''''' '''''''''''''''''' Torsdag 4. oktober: '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Hopeful*krysser fingrene da Vårstjerna ( 10 pp. går det ikke nå så blir jeg gal) Håpefull_sept (føles litt som noe skjer. Men kanskje bare innbildning?) '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Fredag 5. oktober: ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' dollypopp Baby 06 ( denne gangen skal det klaffe, dermed basta) '' ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Lørdag 6. oktober: '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Nemo 78 MoNaLiZa Norddame Cala75 (er i 6pp - har tatt i bruk eggløsningstester denne perioden) Engellen mamma'n til go'gutten 3pp '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' S øndag 7. oktober: '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' snart-en-liten-spi re? TSA81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå