Gå til innhold

om liggestilling og bevegelse :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen her som vet hvordan den lille ligger??

når jeg var på ultralyd den 11 september, så sa jordmora at han lå med hodet ned, og ryggen i halvsirkel opp mot brystene. men jeg får det ikke til å stemme. jeg kjenner jo så mye spark helt nederst, der hodet skal ligge. kjenner aldri noe øverst i magen, der liksom føttene skal være. hmm.. noen som er kloke på dette? ;)

også en skikkelig morsom ting, det virker som lilletassen skikkelig strekker på seg av og til, slik at det presser SKIKKELIG ut mot magen, så blir det en kjempe stor bulk, hehe.. litt ubehagelig kan det være for mamman til tider, da det føles som den presser på noen innvoller, hehe, men så lenge han får strekt seg litt så gjør det ingenting. Det blir vell verre jo større han blir ;D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De rører jo på seg inni der da, så selv om han lå med hodet ned sånn da du var på ul 11.september, ligger han nok ikke sånn nå :)

Skrevet

Evt. er det armene du kjenner - min lå i alle fall og viftet som bare det med armene også da jeg var på ul i dag :-)

Skrevet

jeg fikk det ikke til å stemme da heller skjønner du, og regner nok med han har snudd seg siden da. noe må han da gjøre når han stuper sånn kråke at det blir ubehagelig for meg ;)

Skrevet

der sier du faktisk noe.. på UL hadde han den ende handa bak hodet hele tiden, mens den andre var i nærheten av hodet den også...

kanskje det ja :) spennende :)

Skrevet

kjenner du det når han slår rundt seg da? og ligger din på samma måte som min? jeg blir ikke klok på hva som er hva iallefall :)

morsomt er det uansett :)

Skrevet

Vi kaller vår for "snurri" for det går rund og rundt der inne hele tiden. Følbare buler og press flere ganger daglig. Har akrat begynt å kjenne solide spark:) Er i uke 22.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...