vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 hvordan går det med deg vennen??? det går mer og mer opp for hver gang jeg er på do at jeg mister nå... er klumper hver gang... er bare så vondt pga min kjære tar det tyngre... og han har enda håp selv om jeg har sagt det er kommet klumper.. stakkars... men blør man mye etter en SA eller blør man samme som med mensen... ?
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Ufattelig trist å lese at det ikke går bra med dere. Blir vel gjerne litt annerledes for våre kjære, da de har bare våres ord å rett seg etter, ingen "følelser" på kroppen, ingenting... våre symptomer osv, så det kan vel kanskje gå litt lenger før de innser faktum at det er over. Vet ikke, vet at min tok de veldig tungt de to gangene det gikk gærnt me oss. Det er veldi individuelt hvor lenge/sterkt en blør etter SA, jeg blødde som mens, menst andre kan blø i ukesvis... Tror og det har litt å si hvor langt du er på vei når det går galt. Håper du kjemper deg gjennom dette og at det snart er din tur igjen!! Ingen fortjener å oppleve SA. Varme tanker til dere begge to.
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 21. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2007 tusen takk for gode ord chick26.. det er det jeg tror og føler også med min kjære.. han vet liksom bare at vi skal/skulle ha barn fordi jeg har sagt det. men han kjenner verken følelser eller noe så... men håper det går bedre etterhvert.. han skal være med til gyn på mandag så kanskje det hjelper... jeg er 4+3 idag som jeg mister så da håper jeg det går fort.... men vi er iallefall enige om at vi prøver så fort tanta er borte igjen
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Ja det kan være hjelp å få hos en gyn, både undersøkelse og bekreftelse til å starte på nytt igjen. Ingen god følelse uvissheten og undringen på hva/hvorfor osv... Og at han blir med er nok veldi bra for dere begge, sikkert letter for han å forstå også. Jeg var omtrent som du når jeg mistet.. 1gang 4+2.. 2 gang 4+5 og jeg fikk beskjed om å tolke dette som starten på en mens så det gjorde jeg og har hatt helt stabile sykluser siden. Håper det ordner seg for deg også, medtanke på syklus først og fremst og at den sitter igjen på neste IKM... Skal krysse alle fingrer for deg=) Kan hende vi slår følge over i 1.tri...=) Det er veldig bra dere klarer å prøve på igjen med en gang, tror ingen medisin er bedre enn det! Stå på og ikke mist motet lille venn=)
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 21. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2007 nå har jeg ikke blødd siden kl 15 da.. ingen smerter enda eller noe... men får b\jo bare vente å se..
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 Håper håper for din del=) Må få høre hvordan det går med deg.... det er vel om det er smertefullt og mye friskt blod ting ser skummelt ut?? Krysser fingrene for at spiren henger fast=)
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 22. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2007 det har vært mørk farge på det hele tiden, ikke noe smerter, og nå har jeg ikke blødd siden kl 15 igår på dagen, nå ser jeg plutselig lysere på det igjen men dreamer, hvordan går det med deg idag da??? blør du enda??? klem...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 22. september 2007 #8 Skrevet 22. september 2007 Hei vicky1984:) Så godt å høre at det ser lysere ut for deg! Har du fortsatt ikke blødd noe mer? Håper spira klamrer seg fast i magen din. Som du sa selv så må det jo gå bra for en av oss! Her er jeg helt sikker på at jeg har mistet. Blør som en vanlig mens og har sterke menssmerter i magen og ryggen. Så da får vi vel bare prøve på nytt. Ringer legen på mandag, så får vi startet utredningen. Jeg var veldig lei meg i går, er litt deppa i dag og, men det går mye bedre. Man må jo bare akseptere det. Sambo er også veldig trist, og som du sier er det veldig vondt å se. Men er koselig å vite at jeg ikke er alene om det. Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 22. september 2007 #9 Skrevet 22. september 2007 chick26 20pp 2sa: Tusen takk for varme tanker. Veldig trist å oppleve en SA, men heldigvis så skjedde det så tidlig for meg. Blør som vanlig mensen, men har sterke menssmerter. Gir seg forhåpentligvis snart. Håper det snart fester seg en spire hos deg som blir der i 9 mnd, det fortjener du virkelig! Klem
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 22. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 22. september 2007 hei igjen vennen... jeg har blødd litt til idag men bare litt og i noen timer.. nå er det borte igjen... skjønner ingenting jeg... verken smerter eller noe... og jeg pleier ALLTID og ha smerter... dessuten snakket jeg med ei god venninne av meg som gav meg litt håp hun gav meg mange eksempler på noen felles venninner som hadde blødd som vi gjør men fortsatt gikk bra med... men skal iallefall til legen om 2 dager og får det bekreftet om det er noe eller ikke.. skjønner godt du er lei deg vennen, men prøv å tenk fremover og husk at det er fort å bli gravid igjen etter å ha mistet pga man har jo masse hormoner i kroppen sånn jeg tenker... hehe uff det er så leit med våres kjære som får vite at de en dag skal bli pappa og neste så mister vi... men er jo ingenting vi får gjort noe md, er kroppen sin måte å fortelle oss at noe var galt med fosteret... vi krysser fingre og tær og satser på vi får følge hverandre... vettu, jeg tok test idag tidlig og det slår fortsatt ikke ut da kjedelig for er jo moro og se en positiv test når jeg først er blitt gravid da.. men men
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 22. september 2007 #11 Skrevet 22. september 2007 Tusen takk dreamer=) Ja det er trist å oppleve SA, selv om det sikkert er verre å ha gått lenge gravid og så miste så er det tungt uansett om det er rett etter positiv test.. Noen dager er også lenge nok til at en klarer å innstille seg på at en er gravid, for så og få revet bort håpet igjen. Får håpe blødningene dine gir seg nå snart og at det fester seg en ny innen kort tid=) Håper det klaffer her og snart, ganske lei hele prøvingen!! klem=)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 22. september 2007 #12 Skrevet 22. september 2007 Åå kjempebra å høre at du ikke har smerter og bare har blødd litt! Tror nok det er gode muligheter for at lille spira di fortsatt er i magen jeg:) Håper du får gode nyheter på mandag. Krysser fingrene for deg vennen! Prøver å tenke positivt. Mange som blir fort gravide igjen etter at de har mistet. Og når jeg kommer meg til legen, så kanskje jeg får noe som kan gjøre det lettere for en spire å feste seg. Kroppen er jo helt utrolig som kvitter seg med et foster det er noe galt med, sånsett er deg jo bra at det ikke ble noe av. Veldig leit med våres kjære ja. De tror de skal bli pappa og får masse følelser, også blir det ikke noe av allikevel. Sambo er ihvertfall veldig stolt over at svømmerne hans funker:) Så bra at han ser noe positivt med det. Det må jo være ekstra tøft for deg som har mistet flere ganger. Håper av hele mitt hjerte at det går bra for deg denne gangen vennen. Forhåpentligvis har du en baby i armene om 8 mnd. Skal komme etter deg i neste mnd jeg;) Så kjedelig at testene ikke slår ut:( Kan være derfor du blør, at kroppen har produsert for lite hcg, slik at den ikke klarer å holde igjen blødningen. Men spira kan jo klamre seg fast for det. Håper du får en positiv test om et par dager! Vi får følge hverandre ja og krysse alt vi har:)
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 22. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 22. september 2007 håper på gode nyheter selv, men tør ikke håper for mye heller... da blir skuffelsen så stor.. he he sambo er også stolt for nå vet han at svømmerne hans virker, det er noe han har vært redd for hele tiden stakkars.... Du skulle sett han igår kveld, lå og koste med magen min og alt... og idag når han dro på jobb sa han at jeg skulle passe godt på babyen hans... uff er såååå vondt å vite at han kanskje ikke blir pappa riktig enda allikevel... men men får bare vente å se... men det var verre å miste 1 gangen for da var jeg 11 uker på vei og måtte til utskrapning... nå visste jeg ikke engang at jeg var gravid så kansje noe med det at jeg ikke helt tar dette like tungt denne gangen... vet ikke... dette med testene er bare rart... skjønner det ikke jeg... kommer vel om det kommer... hehe, men hørtes veldig logisk ut det du skriver da... takk
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 22. september 2007 #14 Skrevet 22. september 2007 Skjønner at du ikke tør å håpe for mye, er bedre å bli positivt overrasket. Du må fortelle meg hvordan det går da, så skal jeg fortsette å krysse fingrene for deg. Ååå så nydelig samboern din er som koser med magen din og sier at du må passe godt på babyen hans. Får tårer i øynene jeg. Håper han får bli pappa og du får bli mamma til denne spira. Uff det hørtes helt forferdelig ut å miste i uke 11 og måtte til utskrapning!:´-( Kan ikke forestille meg hvor trist det må ha vært. Bra at dere har kommet dere gjennom det og klart å fortsette prøvingen. Du fortjener så veldig en liten spire som blir der i 9 mnd. Du er ihvertfall urolig sterk:)
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 22. september 2007 Forfatter #15 Skrevet 22. september 2007 uff du må ikke skriveså mye oppmuntrende ord og fine ord når jeg sitter hos svigers da vennen.. hehe kan liksom ikke la tårene trille her uten grunn.. hehe skulle så gjerne hatt deg med meg over i 1 tri om det er slik det går for meg... føler jeg har funnet ei jeg kan prate med og som er sååå herlig ta godt var e på deg selv vennen også håper jeg alt ordner seg for deg og dere tilslutt... selv om jeg har mistet før betyr ikke det at det er mer urettferdig for meg ovenfor deg... du fortjener dette like mye som enhver annen... krysser alt jeg kan for deg snuppa også håper jeg du kanskje klarer å få en litt fin helg for det... kose deg med mannen din
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 22. september 2007 #16 Skrevet 22. september 2007 Hehe, så søt du er:) Mener jo hvert eneste ord! Sitter her med tårer i øynene når jeg leser alt det koselige du skriver til meg og. Lover at jeg skal gjøre alt i min makt for å kommer over til deg på 1. tri neste mnd! Kjempekoooselig å prate med deg og, føler at du virkelig forstår meg:) Ta godt vare på deg selv du og vennen. Tusen takk for at du krysser fingrene for meg. Jeg har vært på trøsteshopping i dag, og skal ut en tur med venninnene i kveld. Deilig å få litt andre ting å tenke på. Håper du og klarer å få en litt fin helg. Prøv å tenk på hyggelige ting og kos deg med mannen din du og:) Så skal jeg krysse alt jeg har for deg, og sende masse varme tanker over til spira di sånn at den klamrer seg fast:)
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 22. september 2007 Forfatter #17 Skrevet 22. september 2007 leste at du bor i oslo.. det er jo ikke så langt unna meg, så om du vil en gang kunne vi kanskje møtets og funnet på noe bor rett ved liertoppen om du vet hvor det er hen... unner deg trøsteshopping og en god tur ut med venninne dine, det tror jeg du har godt av vennen å la tankene være et annet sted skal vel bare ta det med ro ikveld jeg, er hos svigers nå å venter på sambo, som ikke er ferdig før 2030.. hehe men er så koselig å være her uansett så det går bra vi snakkes vel imorra kanskje eller iallefall på mandag hadde du fått lege time eller??? god klem fra v
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 22. september 2007 #18 Skrevet 22. september 2007 Hei igjen:) Måtte lage mat, så unnskyld at jeg ikke har svart før. Hadde vært veldig hyggelig å møtes og finne på noe:) Jeg vet hvor liertoppen er ja. Jeg bor på nordstrand/lambertseter hvis du vet hvor det er. Kan jo f.eks. møtes i byen en dag? Gleder meg til å dra ut med vennene mine og tenke på noe annet. Håper du klarer å kose deg i kveld og tenke på noe annet du og. Deilig å slappe av hjemme. Blir koselig for deg når sambo kommer hjem da:) Så hyggelig at du har et så godt forhold til svigers! Vet de hva som skjer eller? Jeg har ikke fått time enda nei, håper jeg får det på mandag. Håper du får en fin kveld vennen, og at du ikke blør noe mer. Nå må jeg dra. Gleder meg til vi snakkes i morgen eller mandag:) God klem fra Silje
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 23. september 2007 Forfatter #19 Skrevet 23. september 2007 god morgen vennen håper du hadde en fin tur ute igår sikkert kjempe deilig å komme ut litt ja er deilig å ha et godt forhold til svigers for ellers kan det bli kjedelig... hehe... ja de vet hva som skjer... noen som vet det hos dere eller??? bare en dag igjen nå til vi finner ut hva som skjer nå.. er kjempe spente her vet jeg... men har iallfall ikke blødd på 1.5 døgn nå... hva er planene for idag da??? jeg og min kjære skal på hockey kamp idag vi da hehe... klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 23. september 2007 #20 Skrevet 23. september 2007 Hei vennen:) Tusen takk, hadde en fin tur ute. Veldig deilig å komme seg ut litt:) Koselig at svigers vet om det så du kan snakke med dem om det da. Mamma vet det, sov hos henne fra fredag til lørdag. Deilig å få støtte av henne når det gjør vondt både psykisk og fysisk. Har heldigvis ikke vondt i dag da, men natt til lørdag og i nesten hele går var det veldig vondt:( Testet negativt i dag, så det er nok bare å prøve på nytt. Ble så utrolig glad når jeg leste at du ikke har blødd på 1.5 døgn! Kanksje spira har klamret seg fast!! Blir kjempespennende i morgen, håper du får gode nyheter:) I dag skal jeg bare slappe av, skal lese litt på studiene kanskje. Så gøy at dere skal på hockey kamp! Dere får kose dere masse! Klem
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 23. september 2007 Forfatter #21 Skrevet 23. september 2007 jeg tester fortsatt negativt da... merkelige greier... men men imorra er DEN store dagen.. hehe skriver til deg når jeg er ferdig der.. har time 1020 iallefall håper du får det med en gang igjen for du vet du fortjener det så utroli mye vennen... take care so long.. klem veronica
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 23. september 2007 #22 Skrevet 23. september 2007 Så merkelig at du fortsatt tester negativt. I morgen er DEN store dagen ja, det blir spennende:) Krysser ALT jeg har for at du får gode nyheter. Er nesten like spent som deg jeg tror jeg;) Kommer til å gå rett inn på BIM eller forelesning i morgen! Masse masse lykke til vennen! Du fortjener så veldig at det har gått bra:) Klem Silje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå