Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg gått uten p-piller i nesten to år..

og d har ennå ikke skjedd noe, har heller ikke prøvd noe særlig.

men jeg var hos legen for noen mnd siden for skjekke om alt stemte.. og d gjorde d, blodprøven var bra og alt så greit ut..

så jeg ringte inn til legen i dag, tenkte jeg kanskje kunne bli henvist til en gynokolog, men neida jeg fikk nye time 22 oktober.. for å ta en ny kontroll, oxo kanskje jeg kunne bli henvist etter d.. herregud er d mulig.. jeg har jo vært på en sånn kontroll:( gjør de alt for å drøye ut tida eller... sykt oppgitt nå... de kunne jo bare henvist meg til en gynokolog med engang mener nå jeg.. siden jeg har vært på en sånn kontroll..:( er drit sur.. og på toppen av d hele så er det en mnd til jeg skal til legen... :( skjønner ikke problemet dems...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner godt at du er frustrert!!

men venting er noe du er nødt til å bli vant til som prøver.

ALT tar så sinnsykt lang tid.....!!

er døkjedelig,men sånn er helsevesenet.

ellers kan du gå privat da,men koster litt.

lykke til hvertfall,håper du får god hjelp når du først kommer til!

Skrevet

fint å høre at d er fler enn meg som sluttet på p-pilla for over 2 årt siden og prøvd å bli henvist videre fra legen.. får bare beskjed om at jg er ung og har god tid å trnger ikke GU ennå for å sjekke osv.. har nå byttet fast lege men hu har laaaannnggg vente tid på time ca 3 uker :( men får se etter det.. vil bli henvist eller få sjekket alt siden jg ikke finner EL selv

Skrevet

d er veldig frustrerende.... var fint høre at jeg ikke er alene om akkurat dette..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...