Gå til innhold

Vi som hadde/har El nå i helgen...-=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere som har testet fått positivet å gått over til vente perioden igjen?

Hvordan går det med alle, det kommer til å bli noen ufattelig spennende 14 dager.

jeg skal he EL i dag men det har vert så merkelig siste tiden, og jeg har ikke fått testet for de har ikke kommet ennå, så jeg vet ikke om jeg hadde EL onsdag eller i dag... aner ikke om det klaffer, tviler nesten..

Men en krysser fingrene.... for ALLE dere andre og=)

Nå skal vi bytte forum!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke begynt å teste for el ennå jeg da :) Får se om jeg får gjort det i helga. Stresser ikke så fælt denne pp i grunn :) Satser på at akupunkturen gjjør susen jeg :) Haha...

Skrevet

Hehe=)

Høres bra ut med lite stress, lurer på om jeg klarer det=)

Har som sagt ikke fått testet men etter syklus er den i dag, men hadde krampeaktige smerter på onsdag (som jeg pleier under EL)

Så jeg aner ikke om vi har truffet noen ting, tviler nesten på det=)

Får vel svar på prøvene våre innen neste EL så da håper jeg noe kan gjøres=) Hadde vert så greit å sitte på 1.tri å skrevet med en liten spire i magen som ingen andre enn mor/far vet om ennå=)

Skrevet

Ja, det hadde vært koselig :) Og det tror jeg vi kommer til å gjøre om ikke så altfor lenge :)

Skrevet

krysser fingrene for det=)

Gjest mamma'n til go'gutten
Skrevet

jepp, teststrek bittelitt svakere enn kontrollstrek i går, i dag sterkere enn kontrollstrek.. Men begravelse for svigerfar i dag så lite sex i dag naturlig nok..Synd det kom samme dag da..Men kan jo ikke tenke sånn nesten når det gjelder noe så trist..:( Men hadde sex i går da..så kan jo håpe.. Hadde forresten masse el-smerter i går (spes under sex!) og litt to-tre dager tidl i uka..men nesten ikke noe i dag.. Krysser fingras for alle, og håper på mange positive tester første helga i oktober!:)

Skrevet

Om du har EL i dag og sex i går så vil jeg tro du har dekket dagen din=) Er vel som du sier ikke sexen tenker på i en begravelse, dumt alt skulle komme på samme dag men det er slikt en ikke kan vite om. Uff, så din sambo har mistet sin far..*trist*

Håper uansett det klaffer for deg og at det holdt med i går=)

Har fortsatt ikke fått testet meg jeg, venter på testene som jeg bestillte søndag forrige uke.. Om de kommer i morgen så ser jeg jo om det er lenge siden da.. men etter syklus skal den være i dag=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...