Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 X'en min blander seg inn i livet mitt.... Han er en manipulerende og psykopatisk kontrollfrik!! Jeg har kontakt med en fra utlandet og han mener han har noe med hvem jeg har kontakt med. Det er ikke snakk om at jeg er intressert i et forhold engang...men det har han fått for seg at jeg er ute etter. Nå ringer han hver dag og lurer på hva jeg gjør på og hvem jeg er med og forteller at det går rykter om at jeg holder på med en utlending, at jeg er observert i lag med han osv... Han har kamerater som skal banke han og drepe han og blablabla..... Han går meg på nervene nå og jeg lurer på om han virkelig har noe med det.... vet egentlig at han ikke har det men han truer og truer og holder på, så jeg holder på å bli gaaal! Hva faen skal jeg gjøre.... Han truer med at finner jeg en utlending så skal han ha ungene og ingen utlending skal så mye som se på di engang.... Truer med rettsak og er helt gal. Vet ikke hvor jeg vil med dette men har noen noen meninger så blir jeg glad!! Kansje har jeg rett kansje har han rett!!
camilla^ Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Truer han deg, meld han til politiet. Spar på mld du får om dette osv. Selv om politiet ikke kan gjøre så mye, blir han innkalt til avhør. Kanskje han trenger det for å slutte. Tviler på at det hjelper å prøve å forklare og forklare i det uendelige.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 signerer det camilla her sier..det hjelper ikke å forklare og forklare i det uendelige. Ta kontakt med advokat du. h*n kan hjelpe deg til å holde xen din på avstand. Det her jeg nylig gjort og han har fått forbud mot å kontakte meg på noen måte exept det som anngår ungen vår. Han må holde seg på 30m avstand på grunn av at han har terrorisert meg på samme måte som du beskriver i innleggget ditt. Du har fri rettshjelp så lenge du er alene mor. det går automatisk. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Har jeg rett på fri rettshjelp alstså??? Det sa ikke advokaten noe om da jeg var der for en mnd siden.... fikk stooor regning! Hun berre spurte om inntekten min.Og i følge den hadde jeg ikke den retten. Hvem snakker jeg med da for å få det?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 Er inntekten over ein viss grense, til tross for om man er aleinemor/-pappa, så har man ikkje rett på fri rettshjelp. Husker ikkje kva grensa var, trur det var noko med 237 000 i året, el. 17300 i mnd. Litt usikker.
tralalalla Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Må bare få si at det er akkurat som eg skulle skrevet innlegget selv. Bortsett fra at eg holder på å bli sammen med en tidligere x igjen. Barnefar har fått nyss i dette og truer med rettsak, skal ta fra meg sønnen vår....truer med alt han vet går innpå meg. Barnefar har hatt veldig lite med lillegutt å gjør etter han flyttet ut. Foretrekker fyll og fest i helgene tydligvis. Eg har nå hyret meg en advokat, og skal i første møte med h*n nå til uka.... men har fått beskjed på familiekontoret at barnefar har overhode ikke noe med hvem eg omgår eller har forhold til, så lenge lillegutt ikke lider av det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå