Süsse Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 De ekte blir bare solgt i autoriserte butikker og det er vel med sertifikat.
Ole`s mamma Skrevet 21. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2007 jo, takk. Det vet jeg, men når man ser på vesken? Fake kommer jo med sertifikat også. Det er så mange gode kopier. Vanskelig dette-
Süsse Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Tror det er vanskelig aa se om du ikke har en som du vet er ekte ved siden av. Men du skjönner vel det etter hvor du kjöper den. Er det paa gata, saa skjönner du vel at den ikke er ekte.
Gjest Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 Du ser det på merkelappene inni, på skinnet som er brukt (eller stoffet) sømmene og fargen på tråden som er brukt, hva slags stoff som er inni o.l. Ofte er navnet skrevet feil på fake eller med en annen font enn hva de bruker på ekte vare. Men det er jo vanskelig å se på noen. Vet om ei som påsto at hun hadde kjøpt en ysl veske til 8000, vesken var laget av skinnimitasjons plastikk hehe, den så man det GODT på!
123-indianere Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 Hei hei:-) Ofte ser man ikke forskjell for kopiene kan være veldig bra, du kan til og med få kjøpt ekte på gaten (stjålet fra fabrikken). Etter tsunamien i Asia var vi der ett par mnd etter og fikk kjøpt masse ekte varer som var blitt shippet i båter fra fabrikkene... Men det jeg gjør før jeg evt skal ut å reise på typiske steder hvor man selger fake, er at jeg går inn på nettsiden og skriver ut i farger de veskene jeg vil ha, ser på detaljer som låser, sømmer, farger etc. Det må være ekte skinn og innmaten (stoffet inni og lommer) må stemme, med like detaljer har man kjøpt en god kopi.
Ole`s mamma Skrevet 21. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. september 2007 Det er en som selger brukt derfor er det vanskelig, men har funnet ut at alle chanelvesker har et nummer printet i stoffet, Dette nummeret skal være det samme som på sertifikatet som følger med. Det er dermed ikke ekte dersom ikke nummeret stemmer eller nummeret er der i det hele tatt. Vil ikke ha kopi, men ekte og derfor lurte jeg, men fant heldigvis ut. Takk for svar.
Mom2Two Skrevet 21. september 2007 #8 Skrevet 21. september 2007 Hvis du ikke en gang greier å se om det er en kopi, spiller det da noen rolle? ;-)
Ole`s mamma Skrevet 21. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. september 2007 Jeg har brukt kopier i alle år og har veldig lyst å ta meg råd til en ekte:) Det er en som skal selge en brukt og jeg har sååå lyst på. Orker ikke flere falske. Føler ikke at det blir det samme.
Mamma til verdens beste barn Skrevet 21. september 2007 #10 Skrevet 21. september 2007 Ååååå kjøp en ekte veske!!! Det er kjempegøy:) Kjøpte meg Emmy fra Mulberry i sommer og det er en skikkelig go'følelse! Kos deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå