Solsikken73 Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Hei Aurora! Blir så frustrert over denne mensen som kommer hver mnd. Må bare spørre deg. Har du fremdeles en sterk jente følelse på meg? Ser du mer om når det kan skje? Du er en engel som har svart meg på det jeg har spurt deg om tidligere!!! Du sa sist at du så en veldig liten jente etter at hun var født. Er hun veldig liten fordi hun blir født for tidlig? Jeg er født 231173 Mann født 171071 Tusen takk!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 hei på deg. Ser endaei jente på deg ja..hun kommer til og bli født litt fortidlig,men ikke at det tar noe skade av henne eller deg.Sjer at du kommer til og bli gravid med henne veldig snart.
Solsikken73 Skrevet 24. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2007 Tusen takk Aurora! Jeg blir så glad når jeg får svar fra deg! Må skryte litt av deg. Du sier at du ser enda en jente på meg. Jeg sa jo ikke at jeg hadde noen fra før. Men jeg har en nydelig jente på 2 1/2 år. Du har helt rett der!! Ha en super dag Aurora:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå