Gjest Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Er på dag 5 i syklusen og på dag 4 på pergo... Tok en el test i sta for å se hehe trudde den sikker ble negativ men jammen ble den posetiv..Så nå skjønner eg ingenting. Har eg el eller? Noen som har opplevd de før?
Mammaliten 78 *sprekkeferdig* Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Vet ikke men hvis du tar en ny test ASAP finner du nok ut om alle DNF, el. du vet jo at TTT, OSV Hæææææ Hva er det med alle disse forkortelsene jeg begriper ikke et kvidder?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 hvorfor tester du på dag 5?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Høres rart ut at du har el nå. Den pleier jo å komme til og med dager etter normal el ville komme. Dag 18-20... Sikker på at den var positiv? Jeg fikk el på dag 18, tror jeg.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 mange som får senere el enn de pleier når de går på pergo ja. er nok ikke el du har nå,ville heller trodd du var gravid enn at det er el. blir såfall 19 dagers syklus....pleier du å ha så korte sykluser?
Gjest Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 Hadde blad på mandag trudde da tr kom på besøk. Bomma med en dag på pergoen(skulle begynt på dag 3) Eg har i utgangspunkte laaaaaaaaaange sykluser :-( Har tatt neg graviditets test 3 ganger... På tirsdag og frem til i går va de bare noe seigt ekkelt brunt slim som kom ut (EEEESJ) hehe... Skjønner ingenting no lenger :-(
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 22. september 2007 #7 Skrevet 22. september 2007 Hmm, EL kan umulig komme så tidlig i syklusen, enda mindre sannsynlig med pergo. Er du sikker på at du ikke er gravid???
Gjest Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 El testene er frendeles KNAL POSETIVE.... Tok gr test for litt over en uke siden og de var neg :-( Skjønner ingenting.
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 24. september 2007 #9 Skrevet 24. september 2007 Knall positive fremdeles????? Du må ta en ny graviditetstest!!!!!
Smulen&Skalken Skrevet 24. september 2007 #10 Skrevet 24. september 2007 jeg har en syklus på 26-27 dager. og de gangene jeg sjekket el, og har kjent at jeg har hatt det. har vært på dag 8-9-10. og det er jo veldig tidlig i syklusen. jeg gikk ikke på pergo, men det er noen som får el tidlig i syklusen. kan ikke eggstokkene slippe flere egg da man går på pergo? eller kommer det bare flere egg den ene gangen man har el? er jo masse hormoner, og dem skal jo stimulere akkurat dette. så kan jo hende at du reagerer med å få el nå? men hvem vet... syns du skal ta en graviditetstest jeg lykke til!
Gjest Skrevet 24. september 2007 #11 Skrevet 24. september 2007 ååååååååååååååååååå eg har ikke gr test så må vente til i morgen bu huuuuuuuuu
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 24. september 2007 #12 Skrevet 24. september 2007 høres misstenkelig gravid ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå