Enliiitentil? Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Virker sånn i forhold til prisen:-) Men finnes det lignende dresser med samme egenskaper? Og evt. pris?
Gjest Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Jeg er kjempe fornøyd med min, og den er billigere enn troll sin
MTMT Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Datteren min har til nå hatt to reima tec dresser. Den ene brukte hun da hun var ett år og fram til hun var nesten to. Var veldig fornøyd med den. Kjøpte så en ny dress i str 3 år som hun har brukt siden to års alderen og frem til nå, tre år. Denne gangen har jeg ikke vært fornøyd. Datteren min er, som de fleste barn veeeldig aktiv. Hopper i dammer og klatrer og sklir rundt der det måtte være. Syns ikke dressen tåler allverden, den er skikkelig slitt å stygg og blir fort våt på innsiden av bena og rumpa. Og jeg har levert den inn på sjekk, men fikk den tilbake med beskjed om at den var tett. Jeg kommer ikke til å kjøpe reima tec til datteren min igjen. Syns de fungerer helt topp når barna er mindre å ikke fullt så aktive, men nå trenger hun tydeligvis en dress med gummi beskyttelse på rumpe og knær.
miapia Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Vet at mange liker leketøy og reflex, men om de er like bra vet jeg ikke. Mange bruker reima på de minste og troll når dressen må tåle litt mer.
#Ariadne# Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 har troll dress til datteren min. hadde den på seg i regnvær i går, og hun var like tørr- når man setter inn ullforet har man vinterdress. 2 dresser i en . kjempe praktisk!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 Vi vurderte å gå over til Troll nå som lillegutt er 3 år straks.. Mern.. Har hørt av mange som har hatt begge at disse troll dressene ikke er like slitesterke som reima og at de fort blir ødelagt. spørs om ikke reima'n blir å svi i lommeboka noen år til ;-) Er utrolig fornøyd. Og i samtlige av barnehagene vi har vært innom oppigjennom de siste 6 årene anbefaler de denne dressen fordi barnet ikke trenger så mye tøy under (gjør det lettere å bevege seg). De er gode og bevege seg i for de små, også har de varmeplater i baken for de minste som sitter mye på bakken. For de som skal lære å kle seg selv er de utrilig lette å dra på, særlig modellene med to glidelåser. (Dette sparer jo bhg. personalet mye tid på også når de skal kle på de minste, går det raskt kommer de raskere ut og ungene slipper å stå ferdig påkledd inne og svette lenge før alle er ferdig). Vi har hatt Reima hele veien til gutten vår og dressene er så fine som nye. De kan visst bli litt slitt om de vaskes mye i maskin, men her har det holdt å bare spyle av de i dusjen, så er de fin som ny.
Gjest Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 Ja, jeg synes den er verd sin pris! Uten tvil. Skulle ønske de laget dem til voksne også, da hadde jeg kjøpt meg en! :-)
Gjest Skrevet 21. september 2007 #8 Skrevet 21. september 2007 Da burde du ha klaget. Vi brukte Reima til ungene i fjord og da regnet det jo 90 dager elelr noe sånt i strekk her på vestlandet og verken eldstemann som da var 4 år eller mellomste på 2 år var våt en eneste dag!
Gjest Skrevet 21. september 2007 #9 Skrevet 21. september 2007 Jeg synes ikke den er SÅ bra nei... Den er utrolig lite slitesterk, blir lett hull og rifter, og den ser fort slitt ut på knærne og i rumpa. Synes det er desisert best med uttagbart ullfor, f.eks. Reflex sin koster 699,- og er verdener bedre! Puster, kan brukes hele året enten med eller uten for, bare foret alene, eller bare dressen, er helt vanntett og vindtett og fantastisk god :-) Vi sverger til Troll, får til ungenes bursdager, men hadde vi skullet kjøpe selv hadde det blitt Reflex :-) Mikk-Line har også en med uttagbart ullfor..!
Gjest Skrevet 21. september 2007 #10 Skrevet 21. september 2007 Vi har hatt begge deler, og Troll er DESIDERT mest slitesterk! :-)
Mogop fikk augustgutt Skrevet 21. september 2007 #11 Skrevet 21. september 2007 Og er man heldig med at ungene ikke sliter for mye på dressene, og vasker dem lite så selger man dem faktisk til halv pris (minst) i etterkant. Jeg gjør det, og det gjør at jeg synes det er helt greit å kjøpe dyre dresser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå