mizz25 Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Vi venta en til i januar,å har en som da blir ett år,så vi må ha tvillingvogn =) vi kjenner en som driv en barnebutikk,å han sa at vi skulle få ei sånn tvillingvogn,med ett hjul fremme å to på hver side bak (vet ikke ka de hete de vognan) te 2000 kroner med en bag i... hjulan kan låses å e store hjul med luft i... =) så lura æ på om noen har erfaring med sånne vogner på vinteren? kordan e det å kjør med dæm? Han vi kjenner som driv den butikken sa at den va suveren... =) Samboeren min vil helst ikke ha brukt vogn,å vi har sjekka prisa på brukte vogner,å de blir på rundt 2000 uansett,så vi vil jo heller få ei ny vogn te samme prisen =) trur den egentli kosta rundt 4000... E ikke sikker... Noen som har erfaring? takker for svar =)
mizz25 Skrevet 21. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 21. september 2007 Har en som da blir ett og ett halvt... hehe =) gikk litt fort med tastan
mamma2006og2007 Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Hei du! Jeg har en trehjuling, GT safari (singel). Jeg er KNALL fornøyd! Helt super vogn, også på vinterføre. Kjempe fordel med store hjul. Jeg fikk også ett og et halvt år mellom mine barn, og måtte ha tvillingvogn. Kjøpte en briovogn brukt, til 2000 kroner.. Kjempe tung vogn! Men så kom jeg over en trehjuling ny til 1499;-) Billig! Så i dag har jeg vært på min første tur med ny vogn, og det var en helt annen opplevelse. De er veldig lette å trille, spesielt med svingbarn framhjul. Så nå har jeg en tvillingvogn til overs:-) Etter mine erfaringer har jeg bare positivt å si:-)
mizz25 Skrevet 21. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2007 Okay =) tusen takk for svar =)
Gjest Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 Anbefaler deg å sjekke ut OTH, Duowalker Sky (Easywalker) og TFK Double Twist :-) Lette, nette vogner, men koster en del mer.. Til din pris ville jeg sett på BabyTravel eller GT, men min erfaring er at de billigste vognene ofte er veldig brede, tunge og store..! Om det er svingbart hjul foran er det det desidert beste, ellers blir det utrolig vondt å trille etterhvert..!
It's all about me Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 TFK Mullebrud T F K, he he he. Men HI, det hadde vært mye lettere å komme med erfaringer hvis du hadde spurt hva vognen du har blitt tilbudt heter. Det er mange bra tvillingvogner med 3 hjul, og det er mange dårlige. Å slå alle under en kam er umulig.
♥Snulder Skrevet 21. september 2007 #8 Skrevet 21. september 2007 Jeg var dagmamma fra okt. 06 til mai -07. Kjøpte da en ny GT safari. Den var helt grei å bruke på måket snøføre. Gikk masse turer sammen med ei venninne som hadde vanlig bagvogn til ett barn. GT var mye lettere å dytte enn hennes var :=) GT min var itillegg uten svingbart forhjul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå