Gå til innhold

Merker ikke særlig mye av graviditeten min.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 11+4 i dag, og har vært hos legen. Eneste plagene jeg har nå er litt magevondt noe som visstnok var vanlig sa legen. Tok urinprøve som var fin, blodprosent på 15,4 men ikke uvanlig for meg da som hadde like høy blodprosent i forje svangerskap, og blodtrykk på 110/70. Han tok ikke GU da jeg hadde det i mars og alt da var strålende. Jeg begynner å få bittelitt mage men føler den er mindre nå enn første gangen. Når merker jeg egentlig at jeg er gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm. Kanskje ikke før du ev. kjenner litt spark om en måneds tid? Så lenge kvalmen o.a. holder seg unna :)

Jeg merket mest bare mensmurringer/magevondt i perioder jeg, før magen kom. Fikk litt kveldskvalmen også, men ellers var jeg i tipp topp form!

Tror ikke du trenger å gå og vente så lenge... he, he. Det kommer tidsnok!!! Lykke til!

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

det samme her.. jeg er faktisk hele 18 uker på vei med nr.2 og merker ikke stort ut av det. Litt mer oppblåst i magen pluss, den har jo vokst litt også da :) Ellers så syns jeg nesten litt "synd" på denne babyen, ikke blir den sunget eller snakket til i magen... den blir fullstendig oversett...vel jheg mater henne bra da :)

Alt ser friskt og bra ut her også! Graviditeten får gå sin gang. JEg var vel litt usunnt opptatt av den sist gang

Skrevet

Æ e 21 uke påvei,å merker lite til graviditeten... Litt halsbrann skjeldent e det eneste,litt bevegelser... Vært i ultralyd,så alt e bra =) Æ syns egentli det va så rart,for æ har vært uggen med de to forrige,men folk sir at æ bare ska vær glad te det,æ har en aktiv ettåring å ta mæ av ;)) så æ e egentli kjempeglad =)

Skrevet

Da er du utrolig heldig. Jeg har hyperemesis.

Skrevet

Jeg har vært en kvalm men ikke spydd da, og vært veldig trøtt men nå merker jeg ikke noe liksom. Klarer liksom ikke glede meg ennå heller for er så redd noe skal skje med den lille.

Skrevet

Du skal se det går så bra :) Du er over de "verste" ukene nå :)

Skrevet

Ja jeg er jo det. Har vært veldig åpen om graviditeten på jobb da jeg jobber i helsesektoren og har tunge løft osv.

Skrevet

jeg er 10+2 i dag og merker heller ingenting!!! eneste grunnen til at jeg vet at jeg er gravid er bekreftelse fra legen liksom.. stress :s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...