Nemofish Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 ...av å bruke halve dagen på å trille babyen min i søvn! Arrrrggghhh! Så var det sagt!
sauefot Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Slutt med det! Søk på Ferber på nett eller her inne, så har du løsningen din.
Nemofish Skrevet 21. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2007 Hehe... Der fikk du meg til å smile, i alle fall! ) Og det er jo sant! Bare så sårt å høre på gråten hennes!
Gjest Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 vet ikke om Ferber nødvendigvis er løsningen......hvor gammel er hun da?
Nemofish Skrevet 21. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. september 2007 5 mnd... Hva er løsningen da LOTP? )
sauefot Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 Ferber kan i følge helsesøster pent brukes fra barnet er 6mnd. Om jeg ikke tar feil, er det du som har ei jente som ikke kan å sovne selv?
Nemofish Skrevet 21. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. september 2007 jepz da, det er meg! Prøvde meg på litt ferber light forrige uke, men fikk helt vondt etter en halvtime, så da var det slutten på det...
sauefot Skrevet 21. september 2007 #9 Skrevet 21. september 2007 Det er poenget å være konsekvent. Må ikke gi etter. Men, klart. Noen synes det fungerer veldig bra, noen klarer ikke å holde ut, og noen hater den.
Gjest Skrevet 21. september 2007 #10 Skrevet 21. september 2007 vanskelig å si hva som kan fungere for dere. Etter 5 mnd har jo disse små allerede rukket å få noen uvaner. De liker selskap og sier høylydt fra når de ikke får det. Husker nr 2 var slik som deres tulle. Sliiiiiitsomt. Nr 3 hadde jeg mye minbdre tid til og plutselig etter litt gråt sovnet hun av seg selv. Dette lærte hun seg tidlig. Les litt på nett om ulike søvnmetoder og finn en måte du kan leve med. Når du først har bestemt deg mååå du være konsekvent ja for ellers er det 1 skritt frem og 2 tilbake.
Nemofish Skrevet 21. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 21. september 2007 Ja, det MÅ jeg bare. OG, ikke minst; få med pappaen på det! Litt vanskelig for han å høre henne skrike ser du! ;o) Men takk uansett, fikk litt ny giv her nå. Skal lese litt om det i helga og se om vi ikke kan få litt skikk på uvanene våre! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå