Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 skulle hente den i dag.. den MÅ sendes inn igjen til der ringen kommer ifra for gravering!!! trodde de gjorde det der selv jeg da... ikke sa hun noen ting om det da jeg prøvde ringen heller! det syns jeg ho kunne gjort.. tenkte jeg ikke mer over det heller jeg da! har jo ikke bestilt slike ringer før! og når en først skal så vil jeg jo gjerne ha navn og dato inni!!!! ) de skulle sende de inn igjen, men mest sannsynlig så må vi da betale for graveringen som igrunn er gratis... men det er da bare når en kjøper de og gjedler ikke ved innlevering igjen.. ( ja ja... MEN endelig blir det ring på fin etter 7år og to barn.... :oD
Kamomille Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 hmmmm....rart du må betale for det....Det synes jeg var dårlig så lenge de ikke opplyste om det. Her er det INGEN gullsmeder som graverer selv lenger. All gravering froegår med maskin, så da sendes de inn...... Vi ble spurt om det skulle stå noe i ringene da vi bestilte de:)
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 21. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2007 ja, syns det var dårlig gjort å ikke neven noen ting da vi var å prøvde å bestilte de!! men i dag var det ei anna der så da skal jeg prøve meg neste gang da ho dama som bestilte de for oss...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå