lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Venter el i løpet av et par dager, og IKM 8-10 oktober. Flere av oss? Holde følge?
Gjest Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Øh har el i dag så ikm blir den 5 okt.......... Vi får håpe spiren sitter denne pp :-)
Gjest Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Jeg har, jeg har El i løpet av helga eller en av de første dagene i begynnelsen av uka. Ikm 8.okt hvis ting er normalt denne pp
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 den skal være i dag,så hvem vet... tester eller temper ikke,så er ikke sikker, men har ganske stabil syklus. ikm 5. okt her også. så spørs om vi har en jobb å gjøre i kveld...
km med 1+ hybelboer :) Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 Har el i løpet av helga, lørdag eller søndag og ikm 7 oktober.... Har prøvd ei stund nå ( 1 år i oktober) så håper d skjer noe snart. Holder gjerne følge med dere
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 har el til uka jeg da...på onsdag tror jeg..er ikke helt sikker på syklusen min så er egentlig bare grovt regnet..er vår første pp, så da aner jeg ikke hvor lang syklusen min er etter p-pilleslutt..men vi har hatt sex anhver dag hittil og skal ha det ut måneden,så da treffer vi vel på el en eller annen gang uansett.. venter mens(håper på at den ikke kommer selvfølgelig)den 13 oktober,så er en stund til da... lykke til jenter,jeg skal krysse fingrer og tær for alle sammen
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 Har EL i dag (tror jeg) så i likhet med Lykkeboden og dollypopp så har jeg IKM 5 oktober...=) Blir spennende=)
snart-en-liten-spire? Skrevet 22. september 2007 #8 Skrevet 22. september 2007 Jeg har også EL rundt disse dager, men mest sannsynlig rett over helga. IKM blir 7.(evt.8.) oktober denen gangen. Synes tiden mellom EL og IKM kan være uutholdelig noen ganger, så kan være koselig å holde følge
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 22. september 2007 #9 Skrevet 22. september 2007 Enig med siste innlegget her "snart-en-liten-spire" Ventetiden er helt jæ... er et ork, gidder ingenting jeg mellom El-IKM... så her blir alt gjort før El... hehe=) Synest det er veldig greit og holde følge med noen som har EL rett før og rett etter meg, spennende når noen begynner og teste=)
snart-en-liten-spire? Skrevet 22. september 2007 #10 Skrevet 22. september 2007 Testene bruker å fly ganske fritt her i gården når det nærmer seg IKM;) Og symptomer finner jeg ALLTID... Er like spennede hver pp, selv om jeg begynner å bli ganske klar for en positiv test snart;) Artig å følge noen som er ca. samme plass i syklusen:)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 22. september 2007 #11 Skrevet 22. september 2007 Jeg har symptomer hele mnd je, mens/el smerter som tarseg opp akkurat rundt de dagene de skal være der... ellers så ligger det og murrer hverdag gjennom hele mnd... travelt.. har stort sett stikkinger i puppene ganske ofte (harsilikon) kanskje det har noe å si.. vet ikke. Trøtt som bare fy hele tiden.. men kan være omstendighetene som gjør det og.. Så har liksom ikke så mye og måle opp imot når det nærmer seg IKM, men testene "flyr fritt" som du så pent kaller det=)
mamma til 2... Skrevet 22. september 2007 #12 Skrevet 22. september 2007 ikm 10 okt. hadde EL onsdag som var jeg da...
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 22. september 2007 #13 Skrevet 22. september 2007 Lang syklus du da? Jeg har IKM 5 oktober og EL i går ca....
snart-en-liten-spire? Skrevet 22. september 2007 #14 Skrevet 22. september 2007 Har hatt en syklus på ca 27 dager etter SA i vinter. De gangene jeg har testet etter EL (og kjent den!) har jeg ikke det før dag 16, så er vel ikke sikkert jeg har den før på tirsdag egentlig.. Men denne gangen har jeg prøvd å tempet litt også, så får se. Uansett tror jeg IKM vil være 7 oktober...
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 22. september 2007 #15 Skrevet 22. september 2007 Der var du ja=) Glemmer og skrive nicket til den jeg svarer og spør=) Dette som jeg spurte om varvel til den personen med ikm 10 okt og EL for 4 dager siden... jeg harogså fått 27 dagers syklus etter SA.. men det er veldig greit.. ikke så lenge å vente da=) hehe Får mens dag en.. EL dag 14 og mens igjen dag 27=) Har IKM 5 oktober=) Heldigvis ikke så fryktelig lenge igjen å vente, på Babyverden står det at det er 12 dager til en test kan være positiv.. Og jeg skal jobbe hver dag frem til da og forbi IKM=)
Stich Skrevet 22. september 2007 #16 Skrevet 22. september 2007 Ja jeg skal ha el mandag! og ikm 8. okt! holder gjærne følge med deg!
Gjest Skrevet 22. september 2007 #17 Skrevet 22. september 2007 Heisann jenter! Jeg slår gjerne følge. Hadde positiv EL-test på torsdag, og vi har vært "ivrige" siden da - for å si det pent Blir vel IKM rundt bursdagen til sambo. DET må da telle på flaksen denne gangen! Krysser fingrene for oss alle...
Giinaღ Skrevet 22. september 2007 #18 Skrevet 22. september 2007 Hei hei. jeg har IKM den 3/10. Min aller første PP, så skal si vi er spente
Google Skrevet 22. september 2007 #19 Skrevet 22. september 2007 Jeg hadde og el på torsdag. IKM 7 oktober. Krysser fingre og tær. Er bare 2 pp, men allerede utolmodig. Håper spiren sitter for oss alle snart...:-)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 23. september 2007 Forfatter #20 Skrevet 23. september 2007 Ææsj, da har hele helga gått uten sengeaktivitet. Sambo er så sliten og har så vondt i kroppen at han ikek får til Har fortsatt el slim, så får håpe at dette er en 30 dagrs syklus og at el er i morgen Fikk puttet han i badekaret nå, så får krysse fingrene for at han mykner opp litt (eller hardner til, alt ettersom) Blitt en aktiv helg på dere da jenter?
2 fine små Skrevet 24. september 2007 #21 Skrevet 24. september 2007 Heeeeeeeeeei der, Jepp, er meg deg jeg denne pp, noeyaktig samme EL dag og IKM dag (er), morsomt....
2 fine små Skrevet 24. september 2007 #22 Skrevet 24. september 2007 Aaah, det var som pokker Lioever, ingen superaktitv periode dette, men en runde i dag, en i morgen og en paa tirsdag, da tenker jeg vi er dekket. Husk at EL er naar slim stilner. Mere bad, saa skal du se den sitter...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 24. september 2007 #23 Skrevet 24. september 2007 da var helgen og el over... ble ikke så mye kos her,men skal jo holde med 1 gang. nå venter jeg bare....kommer tanta så er det egentlig greit, skal jo igange med ivf.
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 24. september 2007 Forfatter #24 Skrevet 24. september 2007 Ah Hadde fortsatt el slim i dag tidlig, men det stilnet av i 12 tiden. Får håpe at el er i dag da, og at babyverden har rett, ikke minst at syklus nå har lagt seg til ro på 30 dager. Da har vi fortsatt en mulighet *juuuble* Ringte sambo nå, og han var i mye bedre form enn i går :) Får bare håpe at el smertene ikke tar knekken på sexmuligheter da... Ellers er det vel bare å proppe i seg noen paracet. hihi *blei superglad jeg nå* Har du samme dager som meg femina? IKM 8/10?
snart-en-liten-spire? Skrevet 24. september 2007 #25 Skrevet 24. september 2007 Positiv EL test i dag Men kommer ikke til å bli noe kos på oss i dag, jobber turnus begge to... Får håpe at det holder med en runde i morgen kveld, eller at sengekosen fra i går holder Og så er symptomjakten snart i gang igjen for min del, noen uutholdelige dager fram til IKM... Ble glad jeg også nå "lioevr" Lykke til til dere alle!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå