dritgrei hei hei! Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 hvordan går det med øret hennes???
Plutseliten :) Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Vet du hva...DU ER EN REDDENDE ENGEL!!! Hun har ikke vondt mere,det bare klikker inni der )) Klemmer til deg Stolt mamma til 2
dritgrei hei hei! Skrevet 21. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2007 Jeg er ikke en reddende engel, men så flott at det funker!!!! Hurra for det! God helg!!!!!!! uten vondt i øret!
Plutseliten :) Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Eneste bivirkningene er at jeg går rundt i en lavendelrus,stuptrett.Og lillegutt sov 3 timers lur Hehe...men rolig er vi...veeeeldig rolig og avbalanserte ))
dritgrei hei hei! Skrevet 21. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2007 det er fint det.... roligheten lenge leve!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå