Gå til innhold

du stolte mamman til plutselig to barn... :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan går det med øret hennes???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du hva...DU ER EN REDDENDE ENGEL!!!

 

Hun har ikke vondt mere,det bare klikker inni der :)))

 

Klemmer til deg

 

Stolt mamma til 2

Skrevet

Jeg er ikke en reddende engel, men så flott at det funker!!!! Hurra for det!

 

God helg!!!!!!! uten vondt i øret!

Skrevet

Eneste bivirkningene er at jeg går rundt i en lavendelrus,stuptrett.Og lillegutt sov 3 timers lur :) Hehe...men rolig er vi...veeeeldig rolig og avbalanserte :)))

Skrevet

det er fint det.... roligheten lenge leve!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...