Gå til innhold

Dere som er redd for at det spøker hjemme hos dere....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare spørre, er på husjakt selv for tiden og lurer på om dere fikk en følelse av at det spøkte i huset da dere kjøpte? Altså ikke at dere ble vettskremte og likevel kjøpte he he men altså en sånn dårlig magefølelse men ble overbevist av str, utsikt , fornuftige ting osv osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg fikk en veldig sterk følelse av at det gikk igjen flere mennesker her for jeg sov ikke noe godt også følte jeg at jeg aldri var alene men at det var noen rundt meg hele tiden. Jeg kontaktet ei som er synsk og driver og rensker hus, og det viste seg at jeg hadde rett. Her var det liten gutt og en gammel mann som gikk igjenn...mener ikke og skremme deg..men heldigvis har hun fjernet dem og driver nå og fjernhealer huset....og jeg merker STOOOOR forskjell på energien i huset om dagen. Sprøtt men sant!!!

Kan fortelle at tv-en pluttselig kunne slå seg av, spilleren i bilen kunne begynne og gå osv ...

Hvordan merker du det????

Skrevet

Nei bor ikke i spøkelseshus men er på husjakt og lurte altså på om du merket det på første visning? Om man liksom får en sånn dårlig følelse? Litt overtroisk ja ,-) Bra dere fikk orden på det!!!

Skrevet

nei, merket det ikke på visning. Tar litt tid før man bli husvarm....men er sikkert noen som merker slik på visning også :-))

Skrevet

Heldigvis er det ingen aktivitet her jeg bor nå, men jeg er oppvokst i to hus der det var mye besøk!!

Ville nok ikke kjøpt et hus der jeg følte det var noe nei!!

Jeg har endelig klart å kunne sove uten lys på, og det å kunne stå opp om natten for å kunne gå på do uten selskap er himmelsk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...