Gå til innhold

Herregud, noe så grusomt!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå gråter jeg! Hadde ikke hørt om denne historien før jeg! En tre år gammel autistisk gutt ble drept av fosterforeldrene sine (USA). De skulle på et slektstreff, men ville ikke ha med Marcus, så de rullet ham inn i et teppe, tapet det fast og la ham inne i et skap. Da de kom tilbake to dager senere, var han død!

Etterpå brente de ham og satte i gang leteaksjon og påsto at noen hadde kidnappet ham. Stakkars, stakkars lille gutt! Noen som orker å se? (selv om jeg nå har røpet det meste)

 

http://www.youtube.com/watch?v=mTNF6hF9ags&mode=related&search=

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei orker ikke, er gravid nå og gråter for alt

Skrevet

Herlighet, får helt vondt nå. Stakkers liten skjønning.

Så hele filmen og blir skikkelig forbannet på fosterforeldrene..

Skrevet

Ble også forbannt, og uten å ville det, trakk jeg en parallell til madeleine-saken...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...