Gjest Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Nå gråter jeg! Hadde ikke hørt om denne historien før jeg! En tre år gammel autistisk gutt ble drept av fosterforeldrene sine (USA). De skulle på et slektstreff, men ville ikke ha med Marcus, så de rullet ham inn i et teppe, tapet det fast og la ham inne i et skap. Da de kom tilbake to dager senere, var han død! Etterpå brente de ham og satte i gang leteaksjon og påsto at noen hadde kidnappet ham. Stakkars, stakkars lille gutt! Noen som orker å se? (selv om jeg nå har røpet det meste) http://www.youtube.com/watch?v=mTNF6hF9ags&mode=related&search=
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 nei orker ikke, er gravid nå og gråter for alt
♥♥ M ♥♥ Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Herlighet, får helt vondt nå. Stakkers liten skjønning. Så hele filmen og blir skikkelig forbannet på fosterforeldrene..
Gjest Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Ble også forbannt, og uten å ville det, trakk jeg en parallell til madeleine-saken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå