PopUp Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Er det noe vits? Fikk snuppa sine idag og de er jo så fine og jeg har lyst til å bestille til et par venninner, til julegaver, men barna deres er halvannet år og går...
mayaya Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Jeg vet ikke egentlig, men ville ikke tro at det ga nok støtte? Mener å ha hørt at barn skal ha sko som støtter ankelen? ELler?
PopUp Skrevet 21. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2007 Hakke peiling jeg... Men det er ikke noe støtte i de nei. Så bare at det sto at str large var fra 1 til 3 år )
mayaya Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Det er sant.... Nei, får satse på svar fra noen med eldre barn :-) Men de er fiiiiine da! Gleder meg til vinteren!
PopUp Skrevet 21. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2007 Knallfine ) Og de er allerede prøvd på ;o)
Mrs. Bouquet Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 De er greie når man skal bære barnet i bæremeis for eksempel. Men vet egentlig ikke om man ¨får særlig bruk for dem til barn som nærmer seg 2 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå